Oprettet January 21, 2014 Taberdysten Uge 4 - 2014 Snublefod -1,4 kg (-2,4 kg) Ønskebebs -1,2 kg (-1,7 kg) Blomst27 -1,0 kg (-1,6 kg) FruH -0,8 kg (-0,8 kg) SaraLK -0,8 kg (-1,5 kg) Mistel -0,7 kg (-0,7 kg) Stephi-pigen -0,6 kg (-2,4 kg) Majs -0,4 kg (-0,5 kg) Pada -0,4 kg (-0,6 kg) Felixmor -0,3 kg (-0,8 kg) Fihl -0,2 kg (-1,2 kg) Betty87 -0,2 kg (-1,0 kg) Maj85 -0,1 kg (-0,8 kg) Barbamama +0,1 kg (-1,7 kg) Leras +0,4 kg (-0,1 kg) Tille +0,5 kg (-0,8 kg) Bolsin +1,2 kg (-1,0 kg) ---- ---------------------------------------------------- Tillykke til: Snublefod - :glad :respekt :8: Tilsammen har vi tabt os 5,9 kg kg i denne uge :8: :respekt :glad - - Vi byder velkommen til FruH - :klap Manglende tilbagemelding: :klap Nitzen1987 Troldemor - Afbud fra: :balloons Husk næste vægt i en PM senest tirsdag kl. 20.00 :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Hermed top 3... REsten må I vente med Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 = du kun har rettet de 3 øverste? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Du har skrevet forkert ved mig, søte! 800g er tabt i denne uge! :) Det er kun top 3 der er rigtig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Det er kun top 3 der er rigtig ;) Er der holdbold siden vi må vente? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Tillykke til de tre bedste i hver fald! :balloons :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Er der holdbold siden vi må vente? :P Nej en skrigende dreng ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Nej en skrigende dreng ;) Ahh.... :numse helt forståeligt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Tak :yay Dem under top 3 må være med tal fra sidste uge - det bliver spændende at se, hvordan resten af tallene ser ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Tillykke til de tre bedste i hver fald! :balloons :respekt Nemlig! Tillykke til de første 3! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Hvorfor er mit tab ikke skrevet på? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Hvorfor er mit tab ikke skrevet på? Det ser ud til, at det kun er top 3, der er opdateret - resten er kopieret fra sidste uge, hvor du ikke var med….og er på vej til at blive opdateret, så jeg tror, du er med i den opdaterede version :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 I bliver nødt til at have tålmodighed. Det tager virkelig lang tid at lave og med en lille i huset, så må I regne med ventetid... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Alligevel lidt skidt sådan at være rykket fra en førsteplads til en sidsteplads - men hey, jeg ved jo hvorfor, og regner med at komme stærkt igen ;) Flot arbejde Fihl, selvfølgelig tager det tid, når der er så mange med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 I bliver nødt til at have tålmodighed. Det tager virkelig lang tid at lave og med en lille i huset, så må I regne med ventetid... Det er fedt du gider :respekt - vi klarer nok at vente lidt, selvom vi er spændte :kram2 Alligevel lidt skidt sådan at være rykket fra en førsteplads til en sidsteplads - men hey, jeg ved jo hvorfor, og regner med at komme stærkt igen ;) Flot arbejde Fihl, selvfølgelig tager det tid, når der er så mange med. Der skal være plads til at synde lidt, når bare man kommer tilbage på sporet igen, og det er jeg sikker på, du nok skal komme :glad Jeg skal både spise ude torsdag, fredag (inkl. drinks) og lørdag, så det er ikke utænkeligt, at jeg hopper et par pladser ned næste uge ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Haha vi har tabt under halvdelen af, hvad vi gjorde i sidste uge :lolhit Men godt kæmpet piger! Alt tæller! Og jeg skal prøve, at lade være med at trække os ned i næste uge :D Og tak fordi du gider holde regnskabet, Fihl :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Glæder mig til at starte i skole igen og slippe væk fra dagens fristelser. Godt kæmpet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Tillykke Snublefod og alle de andre " tabere". Sejt kæmpet! Jeg går stærkt efter en pokal i næste uge, jeg er godt nok rykket mange pladser ned :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Tillykke snuble - hvor er du sej! :D :D Og tillykke til os andre også :loveshower Og kæmpe kram til FIHL :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 :respekt Fihl! Det tager den tid det tager :kram Og tillykke til os piger :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Tillykke til alle tabere! :yay og al :respekt for at du gider at gøre det store arbejde Fihl! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Hvad skal jeg gøre hvis jeg vil være med i taberdysten ? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Tillykke Snublefod og alle de andre " tabere". Sejt kæmpet! Jeg går stærkt efter en pokal i næste uge, jeg er godt nok rykket mange pladser ned :/ Mange tak :loveshower Du lagde jo også virkelig hårdt ud, så mon ikke kroppen lige har skullet sunde sig lidt? :) Tillykke snuble - hvor er du sej! :D :D Og tillykke til os andre også :loveshower Og kæmpe kram til FIHL :kram2 Tak, sødeste :loveshower Jeg har jo altså også mere at tage af end du har. Håber du har det godt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Hvad skal jeg gøre hvis jeg vil være med i taberdysten ? :)Du skal sende mig en pm med din start vægt og så skal du hver tirsdag inden kl 20 sende mig din vægt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites