Besvaret January 19, 2014 Barnevognen :D Nåeh .. Hehe, jamen der er også mange fine !! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2014 Hæhæ, kæresten var jo noget mopset første gang han hørte jeg ville have de dyre modeller i barnevogn, han forstod mig da da vi havde været afsted i weekenden, og nu kom han hjem fra job i dag hvor han havde talt med en kunde om at han jo skulle være far (han går rigtig meget op i det <3 )og så var snakken faldet på barnevogne, hvor kunden havde sagt de bare var glade for at de havde valgt en dyr emmaljunga for den havde holdt til 3 børn og de havde derefter alligevel kunne sælge den for 1700 kr! Så kæsten er helt overbevist nu og synes slet ikke jeg er tosset mere! God kunde :D Og hovsa så er nettet jo taknemlig, kom lige til at købe et par bukser til den bette i str 63, de var så søde så det skulle være en str baby kunne passe lidt længere end de helt små størrelser :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2014 Hæhæ, kæresten var jo noget mopset første gang han hørte jeg ville have de dyre modeller i barnevogn, han forstod mig da da vi havde været afsted i weekenden, og nu kom han hjem fra job i dag hvor han havde talt med en kunde om at han jo skulle være far (han går rigtig meget op i det <3 )og så var snakken faldet på barnevogne, hvor kunden havde sagt de bare var glade for at de havde valgt en dyr emmaljunga for den havde holdt til 3 børn og de havde derefter alligevel kunne sælge den for 1700 kr! Så kæsten er helt overbevist nu og synes slet ikke jeg er tosset mere! God kunde :D Og hovsa så er nettet jo taknemlig, kom lige til at købe et par bukser til den bette i str 63, de var så søde så det skulle være en str baby kunne passe lidt længere end de helt små størrelser :D Åhr hvor fint! Har du billede af de bukser? :) Hehe ja sikke en god kunde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2014 Billeder jeg ikke lige fantastisk til fra ipaden, men her er da et link i stedet :D http://www.smartkids.dk/toej/bukser/hvid_name-it-bukser_226246_3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2014 Billeder jeg ikke lige fantastisk til fra ipaden, men her er da et link i stedet :D http://www.smartkids.dk/toej/bukser/hvid_name-it-bukser_226246_3 Hehe ok :) De er da fine! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2014 Synes bare de var fine, har tittet på dem en tre dage nu, nu måtte de ejes :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2014 Synes bare de var fine, har tittet på dem en tre dage nu, nu måtte de ejes :D Hehe :) Jeg var i Bilka i dag og købe flexi bath, fordi det er på tilbud i denne uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites