MNM86

Gravid? Ville I fortælle det?

31 indlæg i dette emne

Hvad endte du med at gøre? :)

Jeg endte med at fortælle det, da jeg er plaget af graviditetskvalme og opkastninger. Har ligget i sengen de sidste 2 uger. Og de skulle bare vide, hvad de gik ind til. Jeg har det så dårligt, at jeg ikke kunne se mig ud af, at skulle lyve mig gennem uger med opkast på arbejde. Men der skete intet mindre end det fantastiske, at de ALLIGEVEL vil have mig. Det ER simpelthen bare mig de vil have. Så jeg skal skrive kontrakt på mandag, og hvis jeg så er syg derefter, "er det jo bare sådan det er", sagde min leder :) Så jeg glæder mig og føler mig både glad og beæret over at de vil have mig trods omstændigheder i disse tider :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor skønt at det løste sig på bedste måde. Også krydser vi fingre fir at din kvalme bliver bedre

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg endte med at fortælle det, da jeg er plaget af graviditetskvalme og opkastninger. Har ligget i sengen de sidste 2 uger. Og de skulle bare vide, hvad de gik ind til. Jeg har det så dårligt, at jeg ikke kunne se mig ud af, at skulle lyve mig gennem uger med opkast på arbejde. Men der skete intet mindre end det fantastiske, at de ALLIGEVEL vil have mig. Det ER simpelthen bare mig de vil have. Så jeg skal skrive kontrakt på mandag, og hvis jeg så er syg derefter, "er det jo bare sådan det er", sagde min leder :) Så jeg glæder mig og føler mig både glad og beæret over at de vil have mig trods omstændigheder i disse tider :)

Skønt at de ansætter dig alligevel og udviser forståelse for hele situationen nu du også er ramt af kvalme og opkast :yay 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæft hvor er det fedt! Tillykke med jobbet!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder til at det er en fantastisk forstående arbejdsplads, sikke et dejligt udfald... Håber at du snart slipper af med kvalmen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER