Besvaret January 29, 2014 Hvad endte du med at gøre? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Hvad endte du med at gøre? :) Jeg endte med at fortælle det, da jeg er plaget af graviditetskvalme og opkastninger. Har ligget i sengen de sidste 2 uger. Og de skulle bare vide, hvad de gik ind til. Jeg har det så dårligt, at jeg ikke kunne se mig ud af, at skulle lyve mig gennem uger med opkast på arbejde. Men der skete intet mindre end det fantastiske, at de ALLIGEVEL vil have mig. Det ER simpelthen bare mig de vil have. Så jeg skal skrive kontrakt på mandag, og hvis jeg så er syg derefter, "er det jo bare sådan det er", sagde min leder :) Så jeg glæder mig og føler mig både glad og beæret over at de vil have mig trods omstændigheder i disse tider :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Hvor skønt at det løste sig på bedste måde. Også krydser vi fingre fir at din kvalme bliver bedre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Jeg endte med at fortælle det, da jeg er plaget af graviditetskvalme og opkastninger. Har ligget i sengen de sidste 2 uger. Og de skulle bare vide, hvad de gik ind til. Jeg har det så dårligt, at jeg ikke kunne se mig ud af, at skulle lyve mig gennem uger med opkast på arbejde. Men der skete intet mindre end det fantastiske, at de ALLIGEVEL vil have mig. Det ER simpelthen bare mig de vil have. Så jeg skal skrive kontrakt på mandag, og hvis jeg så er syg derefter, "er det jo bare sådan det er", sagde min leder :) Så jeg glæder mig og føler mig både glad og beæret over at de vil have mig trods omstændigheder i disse tider :) Skønt at de ansætter dig alligevel og udviser forståelse for hele situationen nu du også er ramt af kvalme og opkast :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Kæft hvor er det fedt! Tillykke med jobbet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2014 Lyder til at det er en fantastisk forstående arbejdsplads, sikke et dejligt udfald... Håber at du snart slipper af med kvalmen Del dette indlæg Link to post Share on other sites