Carcassonne

Manglende mens, hver sker der? (Klagetråd)

6 indlæg i dette emne

Hej tøser.

Jeg ved ikke helt hvad jeg gerne vil med denne tråd, Jeg vil nok bare klage lidt over kroppen som er utilregnelig åbenbart :).

Jeg smed mine mini piller i maj/juni og fik med det samme en normal cyklus på 28 dage, som har været regelmæssig end til nu (har ikke præcis talt dage i september-december, men har virket regelmæssig ligesom i juli/august. 

Jeg havde sidste menstration start senest d. 15. december (dagene flyder meget sammen når man er på udveksling åbenbart, så ku godt være en dag tidligere, men regner fra d. 15, så sku jeg være på den sikre side:))

Det ville betyde at jeg burde have fået mentration d.  13. januar, men jeg har endnu ikke fået menstration idag d. 16. og jeg tester negativt... 

Hvad skal man tyde ud af det? :) Er der stadig en sandsynlighed for at jeg bare ikke kan teste endnu eller hvad foregår der?

Er jo irriterende med uvished. Især fordi at vi planlægger bryllup i august,  så hvis jeg er gravid vil jeg være højgravid til bryllup, så ville vælge at rykke brylluppet hvis jeg faktisk er gravid, så ville da gerne ha vished. :)

Del dette indlæg

Åh den usikkerhed :kram

Enten har du en lang cyklus denne gang eller også er du bare en af dem der først kan teste positivt lidt senere.

Håber du snart får vished!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh den usikkerhed :kram

Enten har du en lang cyklus denne gang eller også er du bare en af dem der først kan teste positivt lidt senere.

Håber du snart får vished!

Jo tak :) Er jo bare så irriterende ikke at vide hvad man står med :) Men må tiden jo vise:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser.

Jeg ved ikke helt hvad jeg gerne vil med denne tråd, Jeg vil nok bare klage lidt over kroppen som er utilregnelig åbenbart :).

Jeg smed mine mini piller i maj/juni og fik med det samme en normal cyklus på 28 dage, som har været regelmæssig end til nu (har ikke præcis talt dage i september-december, men har virket regelmæssig ligesom i juli/august.

Jeg havde sidste menstration start senest d. 15. december (dagene flyder meget sammen når man er på udveksling åbenbart, så ku godt være en dag tidligere, men regner fra d. 15, så sku jeg være på den sikre side:))

Det ville betyde at jeg burde have fået mentration d. 13. januar, men jeg har endnu ikke fået menstration idag d. 16. og jeg tester negativt...

Hvad skal man tyde ud af det? :) Er der stadig en sandsynlighed for at jeg bare ikke kan teste endnu eller hvad foregår der?

Er jo irriterende med uvished. Især fordi at vi planlægger bryllup i august, så hvis jeg er gravid vil jeg være højgravid til bryllup, så ville vælge at rykke brylluppet hvis jeg faktisk er gravid, så ville da gerne ha vished. :)

Øv øv.. Stod lidt i samme situation i denne måned da vi også skal giftes til august.. Min mens kom så.. Men kan du ikke evt få lægen til og tage en blodprøve?? Det kan måle HCG niveauet bedre end en test??

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv.. Stod lidt i samme situation i denne måned da vi også skal giftes til august.. Min mens kom så.. Men kan du ikke evt få lægen til og tage en blodprøve?? Det kan måle HCG niveauet bedre end en test??

Har ikke spurgt, men virker lidt overkill og spild af ressourcer vil jeg mene... Hvis der ikke er sket noget om 1 uges tid så ku jeg finde på det, men ikke når jeg alligevel ikke er længere henne :). 

Har tilgengæld talt med vores feststed, og vi kan vente med at bekræfte endeligt til vi ved noget, så har vi bare ikke spærret datoen, dog vil de kontakte os først hvis nogen forespørge på datoen så vi kan sige at vi vil have den så det må vi jo bare accepterer :)

Hvornår skal I giftes? vi skal giftes 9. august :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ikke spurgt, men virker lidt overkill og spild af ressourcer vil jeg mene... Hvis der ikke er sket noget om 1 uges tid så ku jeg finde på det, men ikke når jeg alligevel ikke er længere henne :). 

Har tilgengæld talt med vores feststed, og vi kan vente med at bekræfte endeligt til vi ved noget, så har vi bare ikke spærret datoen, dog vil de kontakte os først hvis nogen forespørge på datoen så vi kan sige at vi vil have den så det må vi jo bare accepterer :)

Hvornår skal I giftes? vi skal giftes 9. august :)

Ja, det kan self godt være :) årh det var da en god løsning i har fundet ud af med stedet :) vi skal d. 16 august :)

Ihh hvor er det spændende :) jeg har købt kjolen :) og den kan syes ud hvis jeg skulle være med bebs :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER