skruk

Elsker Babyklar

24 indlæg i dette emne

På babyklar kan vi være uenige i vores debatter, men stadig holde en god tone, det er jeg glad for :loveshower

Jeg er glad for, at vi er en samling af kvinder fra alle samfundslag :loveshower

Jeg læste en debat på min mave, omkring børnepengene nu bliver nedsat! Den debattone, der var der gav mig ondt i maven. Og takker nu Gud for, at vi har babyklar :biglove

Tak for alle jer, der gør det til et rart sted!

Del dette indlæg

Helt enig! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Også mig :kram2 :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så enig! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig.. Der er altid en god stemning uden folk behøver være enige og please hinanden.. Føler at jeg kender flere herinde selvom jeg aldrig har mødt nogen herfra :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig.. Der er altid en god stemning uden folk behøver være enige og please hinanden.. Føler at jeg kender flere herinde selvom jeg aldrig har mødt nogen herfra :)

Enig!

Og vi har respekt for hinanden, den respekt gør bare, at det er et dejligt sted at opholde sig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for de søde ord om vores babyklar det er vi meget glade for.

:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto

:lovebk  :bk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt, at jeg ikke er den eneste med de følelser :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Enig i det hele. Der er plads til alle herinde :) Og sikke et fællesskab vi kan have herinde i f.eks. 30 dages challenge og taberdysten :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så enig!

Jeg er 100% sikker på at jeg er blevet en bedre mor med babyklar, end hvis jeg ikke havde kendt til dette forum.

Jeg er så glad for at vide at der altid står nogen piger klar til at give et kram, et godt råd eller lign. Jeg takker hver og een for at have gjort mig til en bedre mor for min lille Ayah :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elsker også babyklar :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biglove

Jeg elsker også, at vi kan diskutere og have virkelig modstridende holdninger, men at det aldrig bliver usagligt eller personligt. De få gange jeg har oplevet det, har det været nye brugere, som hurtigt har fået at vide, at sådan er spillereglerne ikke herinde :D Jeg elskere debatterne herinde og har tit også rykket min overbevisning fordi jeg er blevet klogere :super

Og så elsker jeg, at vi kender hinanden så godt herinde. Jeg har tit taget mig selv i at sige "en jeg kender", og så har det været en herindefra som jeg aldrig har mødt :badgirl :D (C har for længst fundet ud af, at "en jeg kender" = "en fra BK" :D

Og havde det ikke været for (søster)BK havde jeg ikke haft 4 af mine bedst veninder i dag :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biglove

Jeg elsker også, at vi kan diskutere og have virkelig modstridende holdninger, men at det aldrig bliver usagligt eller personligt. De få gange jeg har oplevet det, har det været nye brugere, som hurtigt har fået at vide, at sådan er spillereglerne ikke herinde :D Jeg elskere debatterne herinde og har tit også rykket min overbevisning fordi jeg er blevet klogere :super

Og så elsker jeg, at vi kender hinanden så godt herinde. Jeg har tit taget mig selv i at sige "en jeg kender", og så har det været en herindefra som jeg aldrig har mødt :badgirl :D (C har for længst fundet ud af, at "en jeg kender" = "en fra BK" :D

Og havde det ikke været for (søster)BK havde jeg ikke haft 4 af mine bedst veninder i dag :biglove

Hvor er du bare sød :kiss

Jeg er helt enig, vi har nogle gode debatter - altid i god tone, hvor det er okay, at være uenige. Vi vil alle det bedste for vores børn, og kan få masser af hjælp, inspiration og viden af hinanden - i like!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen er det ikke bare fantastisk? Jeg har det på præcis samme måde!

Da jeg var allerlængst nede - inden vores lille guldklump, havde jeg nogle som kunne samle mig op herinde - og hjælpe mig videre i kampen. Og da Elin kom, og vi kæmpede videre, var der nogen til at hjælpe - og nu kan jeg slet ikke forestille mig, hvordan livet og specielt livet som mor, ville have været uden Babyklar.... 

Babyklar længe leve! HURRA HURRA HURRRRRAAAA! 

(Tænk lige over, hvad det var der gjorde at I netop kom på Bk... det er lidt sjovt at tænke på, hvor tilfældigt at det var for mit vedkommende. Jeg kender intet til de andre hjemmesider - og kendte intet på det tidspunkt jeg kom på bk, så det er vildt underligt hvordan jeg lige faldt over denne. Men hvor er jeg da taknemmelig... for pga bk, fik jeg bl.a. en fantastisk mødregruppe - selvom jeg bor ved siden af Lars-tyndskids mark) - og MUM-gruppen ikke at forglemme...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er meget enig! Selvom jeg ikke altid deltager i debatterne, elsker jeg at læse dem og bliver klarere på mine egne holdninger derudfra :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen kan kun være enig! :)

I er sgu dejlige kvinder :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto til det hele!

Jeg ved f.eks ikke hvad jeg havde gjort uden BK den sidste uge ;)

:lovebk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER