Oprettet January 14, 2014 Taberdysten Uge 3 - 2014 Bolsin -2,2 kg (-2,2 kg) Stephi-pigen -1,8 kg (-1,8 kg) Barbamama -1,8 kg (-1,8 kg) Tille -1,3 kg (-1,3 kg) Fihl -1,0 kg (-1,0 kg) Snublefod -1,0 kg (-1,0 kg) Betty87 -0,8 kg (-0,8 kg) Nitzen1987 -0,7 kg (-0,7 kg) Maj85 -0,7kg (-0,7 kg) Blomst27 -0,6 kg (-0,6 kg) SaraLK -0,6 kg (-0,6 kg) Ønskebebs -0,5 kg (-0,5 kg) Leras -0,5 kg (-0,5 kg) Felixmor -0,5 kg (-0,5 kg) Troldemor -0,4 kg (-0,4 kg) Pada -0,2 kg (-0,2 kg) Majs -0,1 kg (-0,1 kg) ---- ---------------------------------------------------- Tillykke til: Bolsin - :glad :respekt :8: Tilsammen har vi tabt os 14,7 kg kg i denne uge :8: :respekt :glad - - Vi byder velkommen til Troldemor - :klap Manglende tilbagemelding: :klap - Afbud fra: Mistel, som stadig afventer ny vægt :balloons Husk næste vægt i en PM senest tirsdag kl. 20.00 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Hvor er vi seje :respekt .14,2 kg totalt !!! Sig til hvis jeg har kludret i det. Tungen skulle holdes lige i munden med så mange :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 WOW en delt andenplads! :loveshower Og ene tab over hele linjen, og FJORTEN kg!?!?! :o :glad :yay Det er SATME sejt, piger!! Stort tillykke til os alle!! :gp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Øj hvor sejt! Tillykke Bolsin, jeg får dig næste uge ;) Godt kæmpet alle sammen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Wuhuu... Jeg er den største taber :D Lad os se Stephanie, jeg har tænkt mig at fortsætte samme stil ;) Stort tillykke til os alle sammen, 14 kilo er dæleme meget! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 total sejt :yay og bare for at være emsig, så har jeg tabt 1,3 kg ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Sådan hvor er vi seje! Keep up the good work. Og jeg kan godt forstå at du har skulle holde tungen lige med alle de tal. Wow Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 total sejt :yay og bare for at være emsig, så har jeg tabt 1,3 kg ;) Hermed rettet ;) Det var en tastefejl :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Wuhuu.... Hvor er vi SEJE!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 :glad det er så sejt piger! Satser på et pænere tal i næste uge! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 :yay Vi er sgu da gode! :) Alt der er tabt er en sejr :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Hvor er I bare gode!!! :wee Jeg havde tabt 700 gram (skrev to beskeder til dig! Vejede mig først inden amning og efter amning, og efter amning var det 700 gram! :) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Hvor er vi bare seje! Tænk at vi alle sammen har tabt os!! WOW! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Kæft hvor er det sejt at vi alle har tabt NOGET (siger hende der ligger på sidstepladsen :p ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 'Kæft, hvor er I gode!!!!!!!!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Hvor er I bare gode!!! :wee Jeg havde tabt 700 gram (skrev to beskeder til dig! Vejede mig først inden amning og efter amning, og efter amning var det 700 gram! :) ) Jeg har kun modtaget 1. Vil du sende igen eller bare vente og sende den med på tirsdag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Jeg har kun modtaget 1. Vil du sende igen eller bare vente og sende den med på tirsdag? Den tæller bare med på tirsdag så :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Kan man nå at melde til? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Kan man nå at melde til? Selvfølgelig kan du det. Du skal bare sende mig en pm med din vægt fra idag eller igår, og du er med fra på tirsdag :13: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Selvfølgelig kan du det. Du skal bare sende mig en pm med din vægt fra idag eller igår, og du er med fra på tirsdag :13: Alletiders. Jeg vejede 68,4 (og jeg sender gerne en pm med den også). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Nu skulle den gerne være rettet helt til, så vi er klar til en ny dyst idag :) Og det er rigtig dejligt at I er så gode til at få sendt jeres vægt afsted i god tid :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites