Oprettet January 12, 2014 JA, Hvilken regnjakke har I? Har indset at jeg skal have en regnjakke.. Vores søskendevogn er ikke så let, at kører med, når jeg skal have en paraply i den ene hånd, så leder efter en (lækker) jakke/frakke, som holder tæt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Jeg har denne: http://www.spejdersport.dk/bergans-trondheim-coat-black.aspx Den har jeg haft i tre år, og den er stadig så god som ny, og den er så lækker at have på. Den er alle pengene værd! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Jeg har en dejligt lang regnfrakke fra danefæ :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Jeg har et regnsæt fra Didriksons. Er rigtig glad for det, men kan ikke finde mine regnbukser! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Jeg har en Danefæ jeg købte på udsalg for et par år siden. Den er jeg glad for til gåture. Ved dog ikke lige hvor praktisk den er hvis man skal lege med en tumling i haven i regnvejr, hvis du også har planer om det... D har en Helly Hansen. Den er han også glad for, og den er nok lidt mere tumle-venlig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Jeg ønsker mig også en Ilse Jacobsen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Ilse Jacobsen :-) Ditto! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Fantastisk piger! Så har jeg lidt at gå efter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites