Oprettet January 12, 2014 Har i fundet ud af det endelige navn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Jeps, vi venter os jo en lille pige og hun skal hedde Freja Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Vi har ikke helt lagt os fast endnu, og nogle navne bliver skiftet ud.. Det er dælme svært at finde navne til to af samme køn!!! Vi er efterhånden sikre på det ene, og ret sikre på det andet.. Men eftersom vi stadig ikke er helt afklarede tror jeg egentlig at det ender med at de først får deres navne når de er født.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Vi har stadig heller ikke lagt os fast på noget, så her tror jeg også først det bliver besluttet når han er født :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Vi venter en lille dreng her og han skal hedde Lukas :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Vi venter en lille dreng her og han skal hedde Lukas :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Vi venter en lille dreng her og han skal hedde Lukas :) Åhr, det er også et rigtigt fint navn. Var også på min liste over mulige drengenavne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Vi har gået og kredset om et par stykker efterhånden - men jeg tror egentlig godt jeg vil se lillepigen før vi lægger os helt fast på et navn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Åhr, det er også et rigtigt fint navn. Var også på min liste over mulige drengenavne Tak :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites