Oprettet January 26, 2011 At tastaturet ikke er så hurtig som ens hjerne. Hold fast mand jeg laver mange tastefejl, det er bare lige noget som slog mig. Læser i jeres svar igennem ingen i gemmer det, eller er som mig der bare gemmer og først ser det bagefter :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Tit ser jeg det først bagefter, hvorefter jeg redigerer det som jeg har skrevet :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 jeg laver også rigtig mange taste fejl og får ik altid læst det igennem, bl.a laver jeg den med IKKE som ikek næsten HVER gang :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Tror det sker for os alle engang imellem ;) :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 ja det oplever jeg tit :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Tror det sker for os alle engang imellem ;) :P Indimellem der sker ALTID for mig :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Tit ser jeg det først bagefter, hvorefter jeg redigerer det som jeg har skrevet :lol jeg laver også rigtig mange taste fejl og får ik altid læst det igennem, bl.a laver jeg den med IKKE som ikek næsten HVER gang :oops ja det oplever jeg tit :D Dejligt jeg ikke er alene :-)))))))))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Kender det :blush Har bestemte ord jeg altid staver forkert fordi fingrene er hurtigere end hjernen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Mine fingre kan overhovedet ikke følge med min hjerne og det den vil fortælle jer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 du er ikke alene det tit og ofte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Nogle gange værre end andre :D Retter det hvis jeg selv falder over en fejl :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Jeg læser ofte min besvarelse igennem bagefter, og kan nogle gange tænkte - hvad skulle der lige stå der :huh :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Jeg laver i hvert fald ALRDIG fejl! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Det er du ikke alene om ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Kender det alt for godt.. Specielt når jeg skriver på bla. FB chatten.. mine fingre drøner derud af.. og ikke altid de lange negle rammer der hvor de skal ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Mine fingre kan godt føle min hjerne... (den er nemlig meget langsom) mit problem er bare mine fingre er lidt klodset ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Jep kender det alt for godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites