Guest

Musik på iPhone

18 indlæg i dette emne

Et af mine nytårs fortsæt er at høre mere musik, men jeg er en DØR til at sætte en cd på og min computer bor i kælderen, så jeg vil egentlig bare rigtig gerne have noget jeg kan spille på min iPhone men jeg kan jo hurtig købe mig fattig på iTunes - findes der andre muligheder? (Gerne med udførlig beskrivelse af hvordan jeg bruger det) jeg tænker en app, en billig musik tjeneste agtig ting hvor man kan høre spille lister en radio app eller bare lidt af det hele?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvilket teleselskab har du? TELMORE har en god musikapp, den bruger jeg meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører rigtig meget radio play, hvor der mange forskellige stationer på og også efter nogle genre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører rigtig meget radio play, hvor der mange forskellige stationer på og også efter nogle genre...

Det er forresten en app jeg har hentet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et af mine nytårs fortsæt er at høre mere musik, men jeg er en DØR til at sætte en cd på og min computer bor i kælderen, så jeg vil egentlig bare rigtig gerne have noget jeg kan spille på min iPhone men jeg kan jo hurtig købe mig fattig på iTunes - findes der andre muligheder? (Gerne med udførlig beskrivelse af hvordan jeg bruger det) jeg tænker en app, en billig musik tjeneste agtig ting hvor man kan høre spille lister en radio app eller bare lidt af det hele?

De fleste teleselskaber har en streamingtjeneste, der er tdcplay, youseemusik, wimp mm. Ellers kan du hente spotify, som har rigtig meget musik. Det er med reklamer hvis gratis ellers koster det vidst 79 kr. Om måneden. Jeg har yousee musik gennem vores internet, helt gratis. (Eller betaler jo for internettet ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fleste teleselskaber har en streamingtjeneste, der er tdcplay, youseemusik, wimp mm. Ellers kan du hente spotify, som har rigtig meget musik. Det er med reklamer hvis gratis ellers koster det vidst 79 kr. Om måneden. Jeg har yousee musik gennem vores internet, helt gratis. (Eller betaler jo for internettet ;) )

Enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har callme men vores tv udbyder er Yousee mon jeg kan bruge den? Vi har aldrig rigtig brugt den til andet en tv og internet

Jeg prøver lige den der radio play app det lyder interessant :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fleste teleselskaber har en streamingtjeneste, der er tdcplay, youseemusik, wimp mm. Ellers kan du hente spotify, som har rigtig meget musik. Det er med reklamer hvis gratis ellers koster det vidst 79 kr. Om måneden. Jeg har yousee musik gennem vores internet, helt gratis. (Eller betaler jo for internettet ;) )

Jeg prøver også spotify - reklamer gør mig ikke noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Radio play bruger jeg også :) der er fx en station kun med nyt musik, et bestemt årstal eller årti, kun boyband eller divaer og filmhits og meget mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger wimp, havde tidligere spotify, men synes wimp er meget bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har callme men vores tv udbyder er Yousee mon jeg kan bruge den? Vi har aldrig rigtig brugt den til andet en tv og internet

Jeg prøver lige den der radio play app det lyder interessant :)

Hvis du har YouSee er jeg ret sikker på, at du har adgang til YouSee musik også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu spotify så det skal jeg lige lære at bruge :) umiddelbart tror jeg at jeg bliver glad for det. Radio play har jeg ikke åbnet endnu men det skal jeg også nok blive glad for ud fra det i skriver :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har musikken på CD kan du også bare overføre det til iTunes fra CDen, det koster ikke noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har callme men vores tv udbyder er Yousee mon jeg kan bruge den? Vi har aldrig rigtig brugt den til andet en tv og internet

Jeg prøver lige den der radio play app det lyder interessant :)

 

Jep, det kan du godt - det er det, jeg gør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger radio play og iTube. Begge to aps. ITube bruger jeg mest da jeg kan lave spille lister og kan hente alt ned ligesom hvis det var you tube :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der noget med at man kan lave og dele spillelister i spotify?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der noget med at man kan lave og dele spillelister i spotify?

Ja :) har min mand og jeg med hinanden, så har vi til bilen :) hvis du har spotify free, så skal du dog gøre det fra en computer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER