Besvaret March 10, 2014 Jeg hopper med på prinsesse vognen, og hun er ind til videre meget velskabt :D Tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2014 Utroligt med så mange piger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2014 Så er vi næsten lige kommet fra skanning og det er en bette livlig pige der gemmer sig derinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2014 Så er vi næsten lige kommet fra skanning og det er en bette livlig pige der gemmer sig derinde :) Endnu en :D tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2014 Tillykke med pigen, det godt nok utroligt med så mange tøser!! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 Det gør jeg, tillykke :balloons Tak! :kuller Så er vi næsten lige kommet fra skanning og det er en bette livlig pige der gemmer sig derinde :) Tillykke! :loveshower Ja, det er ret vildt med alle de sommerpiger. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 Mange tak :) Ja det er ret vildt så mange piger der kommer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Skal have en dreng Tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2014 Tillykke med en dreng!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Jeg venter en dreng den 22. Juli ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2014 Jeg venter en dreng den 22. Juli ❤️ Velkommen til og tillykke :balloons du er tilføjet listen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2014 Jeg venter en dreng den 22. Juli ❤️ Tillykke :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2014 jeg venter en pige 7/7 ifølge scanning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2014 jeg venter en pige 7/7 ifølge scanning Velkommen til og tilykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2014 Nårh, jeg endte alligevel i juni-gruppen, da Adam kom til verden i går aftes 38+6! En fødsel der indebar alt hvad jeg frygtede med som gav mig den smukkeste søn. (Er lige på fra mobilen, men billed kan ses l juni-gruppen) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2014 Stort tillykke med adam!!! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2014 Stort tillykke med lille Adam :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2014 Jeg synes det kunne være rart med en oversigt hvor det er nemt at se hvem der er i gruppen og hvornår der er termin :) Skriv et indlæg med dato og evt køn så opdaterer jeg løbende her i første indlæg :balloons I alt 6 drenge 11 Piger 5 ved ikke/ikke oplyst 29/6 (men tænker det bliver i juli) Oenskebaby 2014 - dreng Adam født 21/6-2014 6/7 Riis94 Bare mig - dreng 7/7 Ruby - Pige 8/7 Evaha87 10/7 skruk80 - Pige Skorpion1980 - Pige 13/7 Barley 14/7 Minmowgli - tvillinge-piger Caddie - Pige 17/7 MetteMargit - dreng 19/7 Lill88 - Pige Mor1982 20/7 Lone Engel- Pige 22/7 Maiask - dreng Harley - dreng 24/7 Christina M. - dreng 27/7 LKJ 28/7 Kia... - Pige 29/7 Fumbo - Pige 31/7 Lille pi - Pige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2014 Ihha, nu kommer det lige pludselig tæt på... :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2014 Så blev det min tur til at føde. Mandag nat kl 00.36 valgte vores dreng at komme til verden, 10 dage før termin, efter små 3 timer på fødegangen og kun sammenlagt 6 timers veer :) Et lille pus på 49 cm og 2305 gram. Han er helt fantastisk dejlig! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2014 Stort tillykke... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites