Oprettet January 26, 2011 Hej Mit navn er Betina, jeg er 30 år (31 år til februar). Jeg er gift med Jesper... Vi har været gift siden september 2009. Vi har en datter, Zia, hun bliver 2 år til maj. Vi bor i Taastrup... Jeg håber at blive taget godt i mod herinde... Hav en fortsat en god aften Knus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Halløjsa og velkommen til :balloons Håber du bliver glad for at være her, her er så hyggeligt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Velkommen til dette skønne forum :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Hej Betina Varmt velkommen til vores hyggelige forum jeg er sikker på, at du nok hurtigt skal finde dig til rette herinde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Velkommen håber du bliver glad for at være her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Hejsa og velkommen til dette skønne forum :hurra Håber du bliver glad for at være her :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Velkommen til dette dybt afhængige forum :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 hej hej og velkommen til dette skønne forum, men pas på, for det er en tidssluger, og man bliver helt afhængig af det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 velkommen til pas på du ikke bliver ligeså afhængig som os andre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Mange tak for den varme velkomst... Jeg håber at jeg vil glad for at være herinde sammen med jer.... I virker til at være nogle dejlige mennesker:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Mange tak for den varme velkomst... Jeg håber at jeg vil glad for at være herinde sammen med jer.... I virker til at være nogle dejlige mennesker:-) Det er vi os ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Stort velkommen, håber du bliver glad for at være her :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Hej Betina Velkommen på babyklar - Håber at du bliver glad for at være her :) Venligst Martin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Hejsa og velkommen til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Hjertelig velkomment il :kram2 Håber du falder godt til rette hos alle os søde piger (OG Martin ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Hjertens mange tak, det håber jeg også at jeg gør.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 velkommen herinde. håber du bliver lige så glad for at være her som resten af os, men pas på - det er svært vanedannende :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites