Oprettet January 8, 2014 Hej! Jeg er virkelig ved at gå ud af mit gode skind over manglen på tøj. Jeg har været i H&M, da de er de eneste jeg kender, der har en fysisk butik, hvor det er muligt at købe ventetøj. Men enten er det virkelig kedeligt, eller også er det kun i str. 44 :blink Hvor i alverden har I købt jeres? Og kender I evt. en H&M, hvor udvalget ikke er indsnævret til tre hylder og én bøjlestang? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2014 Jeg har været i forskellige H&M butikker og udvalget er generelt røv kedeligt!! :( men billigt i forhold til mange andre steder.. Jeg har valgt kun at købe nogle leggings og bruge med nogle oversize bluser/kjoler og evt. et bælte under brystet.. og så har jeg investeret 399 kr i H&M på et par gode vente cowboybukser, nogle basis mama bluser og så en cardigan eller andet ud over... det har været fint! Har ikke manglet noget :) Ellers er der mamalicious, de har forhandlere rundt omkring.. ikke butikker med udelukkende ventetøj, men afdelinger i butikker i forskellige byer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2014 Jeg har købt mit i hogm :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2014 Boutique mamma i Aalborg, der er 25 procent disse dage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2014 Jeg vil også slå et slag for mamalicious :) Såvidt jeg kan se, er der både gratis fragt, gratis retur og udsalg på hjemmesiden. Og de har fiiiiiine ting, synes jeg :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2014 Jeg har købt vente bukser i h&m men alle bluser og toppe o.s.v. har jeg bare købt i større størrelser i vero moda bla..:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2014 Hvis du søger fysiske butikker er det måske lettere for os at komme med bud, hvis vi ved, hvor I landet du bor? :) Hvis du bor i nærheden af Aalborg er der en ventetøjsbutik nede omkring hovedbiblioteket og vaffelhuset. Det er ikke det billigste, men der er nogle ret unikke og meget feminine ting. Og ellers er der Møller i storcentret og på Nytorv, de forhandler Mamalicious. Babysam i Svenstrup har også lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2014 Boutique mamma i Aalborg, der er 25 procent disse dage.Hvor ligger den? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2014 Hvor ligger den? Det var den, jeg også tænkte på. Den ligger nede "bagved" hovedbiblioteket, altså når du går forbi Lilly og Friis centret. Nørregade hedder det vist. Det er virkelig en lækker butik! Og ejeren er bare så sød. Jeg skal i hvert fald afgjort derind, når vi skal have næste barn :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2014 Det var den, jeg også tænkte på. Den ligger nede "bagved" hovedbiblioteket, altså når du går forbi Lilly og Friis centret. Nørregade hedder det vist. Det er virkelig en lækker butik! Og ejeren er bare så sød. Jeg skal i hvert fald afgjort derind, når vi skal have næste barn :7himmel Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Prøv nemeit. Det er en børnetøjs butik men de har også vente tøj. Ellers er der mummi i århus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Der er også en butik/lagersalg med ventetøj i Brønderslev :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 På h&m's hjemme side er der en masse lækkert og billigt gradivitetstøj i alle størrelser. Man kan også downloade deres app der virkelig kan anbefales! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Alt mit ventetøj er fra mamalicious Priserne er overkommelige og pasformen fin samt snittet lidt smart i det, uden at det ikke også nemt kan bæres næste år. De sælger online og i fysiske butikker. I Esbjerg sælges der mamalicious sammen med babytøjet i rød og hvid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Det er klart, havde nok været en god ide, om jeg havde skrevet København :rolleyes Har også overvejet H&M's netshop. Ville bare høre om der var nogle der var stødt på et fysisk godt sted først, grundet omkostningerne ved fragt. Men tusind tak for jeres hjælp!Håber dog stadig på at nogle sjællændere har fundet guldet for enden af regnbuen, for det lyder da som om de gode butikker ligger helt ovre ved fastlandet :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Mamalicious er jo fragtfrit :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Der ligger strut ved Sankt hans torv (de har vist bla mamalicious), der ligger også en på Valby langgade jeg ikke kan huske hvad hedder (med supersød ejer) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2014 Jeg opdagede at den kæmpe Vero Moda der ligger på starten af strøget (når du kommer fra rådhuspladsen) derinde hvis du tager rulletrappen helt op, der gemmer de inde i et hjørne, en afdeling med Mamalicious ventetøj. Der var der ingen problemer med at finde tøj i str. s og m :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Strut var min favoritbutik. De har er stort udvalg! H&M på strøget har det bedste udvalg af deres butikker. Den store Vero Moda, ja! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Der ligger strut ved Sankt hans torv (de har vist bla mamalicious), der ligger også en på Valby langgade jeg ikke kan huske hvad hedder (med supersød ejer) Den hedder mor og barn ventetøj :) Det var den eneste butik, hvor det lykkedes mig, at finde tøj i min størrelse (str 32) i min første graviditet. Ejeren er rigtig hjælpsom :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Dejligt at høre! Så vi jeg tage på jagt i KBH - bor tilfældigvis i Vaby, så jeg kan jo starte med den på Valby Langgade :) Tusind tak for jeres svar! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Penny Lane har normalt lidt fra Mamalicious. Og nogle gange har jeg fundet nogle gravid tøj in i Læge Kaden. Der er også www.assos.com som har masse gravid tøj, noget fra Mamalicious er billigere end på deres hjemmeside. Del dette indlæg Link to post Share on other sites