fruandersen1

Hvornår har jeg ægløsning?

4 indlæg i dette emne

Hejsa!
Er helt usikker på min cyklus for tiden, men fik min mens d. 5 januar og den er ikke helt væk endnu. Så hvornår ville i piger mene at jeg har ægløsning og derfor skal lave ekstra lagengymnastik?;-)

Del dette indlæg

Det kommer an på, hvor lang din cyklus er :) Hvis den er på 28 dage, så er der ÆL omkring dag 14 også mens 14 derefter (= dag 28) :)

Min cyklus er på 26-27 dage, så jeg har ÆL omkring dag 13 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan vi ikke fortælle dig - især ikke, hvis du er usikker på din cykluslængde. Nemmeste måde er at måle temperaturer eller købe ægløsningsteste. Du kan købe nogle gode strimmelteste på billige-teste.dk   Når man ikke er sikker på, hvornår man har ægløsning, så starter man typisk med at teste omkring dag 8 eller lidt senere (første blødningsdag er dag 1) og så teste man en gang om dagen indtil man får en positiv test (teststregen lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen). Når du får en positiv test, så er der typisk ægløsning indenfor 24-36 timer...

Der er i øvrigt nogle korte, overskuelige artikler om fertilitet her ...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har brugt en cyklus app hvor mens skrives ind og vupti så har du næste forventet mens, ægløsning, hvornår i skal lave gym osv

Appen hedder p tracker lite

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER