Oprettet January 26, 2011 Politikerne har fundet en måde at hæve pensionsalderen og samtidig sænke snerydningsomkostningerne.. det er jo ren win-win. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Sådan en skal min Bedstemor sgi have! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 :lol :lol :lol ha ha ha ha ha ha ha ha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Ja det er da SMART :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Manden var ved at vælte af stolen af grin da jeg viste ham den, den anden dag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Manden var ved at vælte af stolen af grin da jeg viste ham den, den anden dag ;) Synes også bare den var så go :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 :lol :lol :lol Tror jeg skal prøve at indføre den på det plejehjem jeg arbejder Del dette indlæg Link to post Share on other sites