alexandermor07

hmm hader hemmeligheder.

6 indlæg i dette emne

Tror sgu der er noget i gærde... Min mand har hemmelighedder for mig sammen med en veninde og han siger jeg finder ud af det 1. Marts (er du gal der er længe til) d. 3. Marts har vi 4års dag.. Tror sgu han går på knæ. Vi har snakket bryllup og forlovelse meget de sidste 2 mdr så er satme godt nok spændt.

Del dette indlæg

Puha kan godt forstå du er spændt.. Det er også med at passe på ikke at sætte forventningerne for højt op så du ender med at blive skuffet... Men spændende bliver det da :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja er jeg også super bange for at jeg gør

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder da ellers spændende :loveshower

Måske frier han ikke, men mon ikke det er noget godt i hvert fald ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor spændende! Kan godt forstå du er ved at revne, jeg er selv nysgerrigt anlagt og ville da DØ over sådan en udmelding! :D (min kæreste fortalte mig så også i sommers at nu havde han købt min julegave :P øv hvor tarveligt!).

Men er dog enig med de andre, pas på med at få bildt dig selv ind at han helt sikkert vil fri. Hold sindet åben for andre (dejlige) overraskelser og bliv glad for dem også hvis det er! Jeg er selv faldet i den der fælde med "Ej nu frier han!" og så gjorde han det bare ikke  :shooter Det var vores 8 års dag og så giver han mig en lille æske ved midnat inde i vores seng... og så viser det sig at være en marguerit ring (som passer til resten af mit sæt af halskæde, armbånd og øreringe han også har haft købt til mig!) Og den er virkelig super fin og jeg er meget glad for den (!), men må indrømme jeg blev meget skuffet i øjeblikket, for var lige ved at hyperventilere, da jeg åbnede æsken... 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER