skruk

puha. græder stadig :(

11 indlæg i dette emne

Fortryder SÅ meget at jeg læste om det. Plejer ellers at gå uden om de artikler :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Startede også med at læse den pga professionelle interesser, troede man havde hørt det meste. Men puha. Er virkelig tom for ord. Det havde man slet ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste den trykte version i dag og overvejede halvvejs, hvorvidt jeg virkelig ønskede at læse artiklen færdig. 

Det er så gennemgribende tragisk og forfærdeligt! Både hvad den lille pige var udsat for, men også, at ingen gjorde noget!! Hvordan kunne kommunen lade VÆRE med at gøre noget (mere) med alle de indberetninger! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.... overvejede halvvejs, hvorvidt jeg virkelig ønskede at læse artiklen færdig.

Det er så gennemgribende tragisk og forfærdeligt! Både hvad den lille pige var udsat for, men også, at ingen gjorde noget!! Hvordan kunne kommunen lade VÆRE med at gøre noget (mere) med alle de indberetninger! :boo

Er så enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sad hele vejen igennem, med en dyb undren over, hvad der gør folk i stand til, at udsætte en lille pige for sådan noget?! Ikke kun faderen, men de mænd der 'brugte' hende.. :blink

Blev helt dårlig og knugede min lille dreng ind til mig, mens jeg ønskede at han aldrig skulle opdage hvad det er for en verden, jeg egoistisk har valgt han skal være en del af. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så skræmmende.... Tænk sig, det kunne måske have været opdaget før... Så man måske kunne have skånet hende for nogle af smerterne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels pige. Jeg er så harm over sådan noget kan ske, hvad er det dog for en verden vi lever i, det er så skrækkeligt :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv uden de sexuellle overgreb var det et skadeligt sted for børn at vokse op.

 

Jeg kan ikke lade være med at undre mig, over at ingen stiller spørgsmålstegn ved hvordan to små piger har det, som ikke går i børnehave eller vuggestue, som ikke har kontakt med sundhedsplejersken og som går hjemme hos to forældre, som har førtidspension pga alvorlige psykiske lidelser. Hvorfor lader man sig allerede dengang stille tilfreds med ikke at blive lukket ind i hjemmet og ikke at få syn for at pigerne har det godt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER