Oprettet January 26, 2011 Jeg har i den grad forsøgt at finde ud af hvad jeg skulle lave til aftensmad i dag For jeg har jo egentlig ret meget pizza i overskud fra i går (min del nærmest uden ost på).. Og det vil jeg jo gerne ha spist, men hvad så med David... han ringede så for at sige at nu var han kørt fra Padborg i lastbilen, så ca en time så er han i Frede (og ca to timer inden han er hjemme, tænkte jeg).. Spørg ham så med aftensmad og om han vil have halvdelen af min pizza.. Men han siger at det jo er min pizza og han da bare tager rugbrød, det er længe fint i hans verden.. "Det behøver jo ikke være så fancy for min skyld lille skat" siger han så.. Han er da sød ikke?? :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Åhh, han er da sød! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Søde mand du har dig der :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Ja, jeg synes jo også han er ret sød *ss* :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Jeg synes ofte at trådene om vores mænnere er lidt negative.. Så jeg ville lige lave en positiv.. Så kan det være at den næste om ham er rent brok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Sikke en sød mand :) De kan altså overraske på den positive måde engang imellem ;) Her i weekenden skulle vi til fødselsdag hos min nevø. Da pengene er små, havde jeg syet 2 bamser til ham. Jeg synes selv det var en lidt fesen gave og ville vedlægge en 50'er. Kæresten sagde til mig at det skulle jeg ik. At det var nok med de 2 bamser og at det jeg selv lavede var uvuderligt og noget man ik kunne sætte en pris på :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Sikke en sød mand :) De kan altså overraske på den positive måde engang imellem ;) Her i weekenden skulle vi til fødselsdag hos min nevø. Da pengene er små, havde jeg syet 2 bamser til ham. Jeg synes selv det var en lidt fesen gave og ville vedlægge en 50'er. Kæresten sagde til mig at det skulle jeg ik. At det var nok med de 2 bamser og at det jeg selv lavede var uvuderligt og noget man ik kunne sætte en pris på :biglove Jeg vil give din mand ret To af de bedste gaver jeg har fået de sidste par år er to bamser som en kær veninde har syet til mig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 sikken sød mand du har dig. Gad vide om det ligger til lastbil chauffører for min er ligeså Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 sikken sød mand du har dig. Gad vide om det ligger til lastbil chauffører for min er ligeså Jeg ved det ikke Tina Men jeg tror nu også det kommer an på hvordan man selv er overfor dem tror jeg, måske især lastbilchauffører.. Jeg mener de er jo hjemmefra rigtig meget, så hvis man gør lidt for at de har det godt væk fra hjemmet er de meget nemmere at have med at gøre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Jeg ved det ikke Tina Men jeg tror nu også det kommer an på hvordan man selv er overfor dem tror jeg, måske især lastbilchauffører.. Jeg mener de er jo hjemmefra rigtig meget, så hvis man gør lidt for at de har det godt væk fra hjemmet er de meget nemmere at have med at gøre. jamen det kan da godt være at det er det som gør det. glæder mig til min mand kommer hjem,på fredag så har han været væk i 5 dage. Og han rejser igen på mandag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Jeg har haft min mand hjemme næsten hver dag i denne uge og sidste uge.. Det er helt unormalt, for ellers er han væk fra mandag morgen til fredag aften.. Så normalt bruger vi søndag på at handle ind og gøre alt det klart som han skal have med i bilen til den kommende uge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Jeg har haft min mand hjemme næsten hver dag i denne uge og sidste uge.. Det er helt unormalt, for ellers er han væk fra mandag morgen til fredag aften.. Så normalt bruger vi søndag på at handle ind og gøre alt det klart som han skal have med i bilen til den kommende uge. Claus er normalt også væk fra søndag/mandag til fredag ca hver 2 uge. Så en uge ude en uge hjemme. Men denne gang er det anderledes for han kører igen mandag Del dette indlæg Link to post Share on other sites