Guest Tanyapigen

Lang cyklus, hjælp ? :)

6 indlæg i dette emne

Hej herinde :) jeg skal lige have lidt hjælp til at forstå min cyklus.. Altså.. Jeg stoppede med min p-ring D. 5/10.. Og har ikke brugt den siden.. ;D Så fik jeg min mens D. 11/10. .. Igen D. 25/11 og ikke siden da (det er idag 41 dage siden..) Så den er faktisk ret regelmæssig, dog meget lang.. Er det normalt? Ved godt den skal finde sig selv igen når man ophører med prævention, men synes bare det er underligt den er så regelmæssig..

Og eftersom den er på 45 dage lige pt, så vil jeg også først kunne tage en g-test på 45. dag eller derefter ikk?

Håber på svar :D

Del dette indlæg

Din krop skal lige kunne finde sig selv igen efter brug af p-ring. Så i starten kan du sagtens opleve at den er ustabil uden at det betyder noget :) Så den lange cyklus kan godt ændre sig.

Men er 45 nu din normale cyklus, ja så kan du først teste når du mangler mens, altså efter 46 dage eller mere...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg krydser finger for din cyklus snart bliver kortere :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ikke unormalt at have en 45 dage lang cyklus. Min egen er gennemsnitlig på 39 dage, dog meget uregelmæssig (alt i mellem 30 og 56 dage <_<)

Har du fået din mens, eller måske en positiv test? :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

56 dage pyh det er også længe.... Jeg har bare hørt nogen sige (ved ikke om det er rigtigt) at hvis du har en cyklus over 40 dage så bliver dine æg "dårlige/gamle" ?? Håber jeg da bestemt ikke er rigtigt.. :(

Jamen jamen.. Stadig ingen mens og har været tålmodig ikke og teste endnu.. Tænker torsdag hehe :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv mens idag øv øv :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER