Oprettet January 26, 2011 I sidste uge ringede jeg til kommunen (og 117 personer før jeg fandt en der vidste en lille smule). Fik at vide at min sidste barselsdag med Frida er 2. marts. Fik også at vide jeg har 4 uger tilbage fra min barsel med Linus og at A-kassen skal sørge for at jeg får det i forlængelse. Ringede til A-kassen der kunne sige at det er kommunen der skal give lov til at jeg kan holde de 4 uger. Kommunen sagde også at A-kassen ikke havde indberettet den regulering / stigning jeg skulle have fra årsskiftet og A-kassen sagde at kommunen godt kendte taksten (jeg er jo ikke den eneste der er ledig...) og at de HAVDE indberettet det. Nu har kommunen lige ringet og sagt at manden har glemt at indsende det papir han fik i juli, om at han har fået 6 uger af min barsel. Og at de sendte en rykker i september som han heller ikke har indsendt. Derfor kan de ikke færdigbehandle hans sag... og forresten så sluttede min barsel onsdag i sidste uge, da de 6 uger jo skal trækkes fra 2. marts! Jeg ved ikke hvem jeg er mest sur på?! Manden fordi han er et fjols til det med papirer (vi får rykkere for ALT og i sidste uge fik han også en p-bøde fordi han ikke lige satte p-skiven) eller kommunen fordi de først henvender sig nu (som sagt var det i september han fik en rykker og så er der ikke sket mere - den kunne jo være blevet væk i posten). Jeg spurgte til de 4 uger for Linus men det vidste kommunedamen ikke noget om - men ville finde ud af noget og ringe tilbage i morgen. Tja... en dag fra eller til. Nu har jeg jo åbenbart været ledig i en uge uden at vide det og siden jeg ikke har meldt det nogen steder får jeg jo ingen penge og sikkert også en eller anden karantænestraf eller noget :( Nå ja - A-kassen telefontid er selvfølgelig overskredet, så jeg kan ikke ringe og forklare noget i dag. ØV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 jeg synes da også det er underligt, at kommunen ikke har reageret på, at der intet svar er kommet på deres rykker. Men de har vel travlt med alt muligt, så derfor er den måske skredet i svinget. Men mon ikke de er til at snakke med, når nu i ikke selv kan gøre for, at der er sket nogle misforståelser? ellers er der jo ikke andet for end at snakke med dem, og så tage det, som det kommer. Du bor i Hadsten, hvis det er helt galt, så kontakt Møllegården og bliv afløser der, det er et godt sted at arbejde :D . Men :goodluck med det hele Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 det er ikke en sjov situation at stå i :( håber at kommunen og A-kassen er til at tale med og at der bliver fundet en god løsning.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Med alt det bøvl der var da jeg blev ledig i 2009, de endnu større problemer da jeg blev sygemeldt og det kaos der var da jeg så skulle på barsel forventet jeg kun dette også bliver noget øv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Aj....vores system er under al kritik....at det skal være så indviklet at finde ud af :s Kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Åhh det er så irriterende alt det papir halløj :blush Håber i finder en løsning :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit ´ Til kommunen og din mand Ved ikke hvad jeg skal sige, de er nogle fjolser begge anstalter .-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Ej, hvor super irriterende!! :angry De er så typisk, at der ikke rigtig er nogen der har 100% styr på reglerne :kram til dig i hvert fald Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Øv hvor er det surt :( Håber du hurtigt finder en løsning. Kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 håber at der hurtigt bliver fundet en løsning men synes da det er sjusk du ikke har fået besked,på at barslen er slut Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 :kram :kram2 Hvor er det bare surt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 ØV ØV ØV! :kram2 til dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites