Oprettet January 26, 2011 vi skal ha frikadeller til aften, og jeg har lavet det så mange gang før men de ender altid med at blive fine sprøde og brune udenpå men ikke helt færdige indeni... hvordan i al verden får jeg dem færdige både indeni og udenpå? -Cirkeline, stadig en novice i køkkenet efter 4 år som udeboende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Prøv at skrue ned for varmen For det lyder som om panden er alt for varm når de ikke er færdige indeni Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 HAr du prøvede med lidt svagere varme...? Frikadellerne skal have sådan lidt gummiagtig følelse at trykke på før de er færdige.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Jeg laver altid frikadellerne i ovnen.. De feder nemlig meget mindre :) Har aldrig oplevet de ikke var færdige.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 hvor længe skal de ha hvis man laver den i ovnen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Jeg laver altid frikadellerne i ovnen.. De feder nemlig meget mindre :) Har aldrig oplevet de ikke var færdige.. hvor længe skal de ha hvis man laver den i ovnen? jeg plejer lige at vende mine på panden, så de bliver brune og så får de ca. 20 min i ovnen på 200 grader. Del dette indlæg Link to post Share on other sites