TroldeMor

TroldeMors Barnedåbstråd

115 indlæg i dette emne

Rigtig fin prøvekage - kan godt lide farverne...

Indbydelserne ser også godt ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det nogle fine indbydelser :loveshower Og din kagekonstruktion :respekt Det hele bliver bare rigtig fint :biglove GLÆDER mig til, at se billeder fra dagen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvor er det en god ide, at ønske en træ til haven ;) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det en rigtig fin kage :loveshower :loveshower Glæder mig meget til at se billeder fra den store dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du blevet sej til det med kager... :respekt

Vild søde invitationer.. og sødt plastikservice du har købt...

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fine ting du har lavet! Og rigtig god ønskeseddel - tror jeg, jeg skal hapse lidt fra :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det bare fint og gennemført ud alt sammen søde :D Glæder mig til at se mere :balloons Dejlig øvekage :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du set dette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du set dette

Selvom linket er til Troldemor, så blev jeg da liiige nødt til, at klikke og så åbnede der sig lige et nyt univers :D Men Sandie :bask til dig, for jeg har slet ikke råd til, at suse rundt på Ebay :lol :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom linket er til Troldemor, så blev jeg da liiige nødt til, at klikke og så åbnede der sig lige et nyt univers :D Men Sandie :bask til dig, for jeg har slet ikke råd til, at suse rundt på Ebay :lol :kram2

Haha.. gæt hvad jeg har gjort... jeg har allerede købt den til Nadja's 2 år fødselsdag.. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. gæt hvad jeg har gjort... jeg har allerede købt den til Nadja's 2 år fødselsdag.. :lol

Tilde bliver 2 år om under 1 månede, så blev lige voldsomt inspireret :whistling :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilde bliver 2 år om under 1 månede, så blev lige voldsomt inspireret :whistling :D

Hun skal da ikke snydes.. SHOP du bare løs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun skal da ikke snydes.. SHOP du bare løs

Sandie altså :D Der er godt nok mange fine ting og hun bliver jo kun 2 år én gang :whistling :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig tråd :)

Hvem har skrevet digt 1?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke snart nye ting, der skal skrives om i denne tråd :D :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker på, hvor køber du de ting til kagen henne? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christina og Sandie i er jo totalt tossede :D

Og Sandie.... eeeeelsker Ebay, og kommer nok til at købe en masse fjollede pynteting til dåben derinde :P

Sikke en dejlig tråd :)Hvem har skrevet digt 1?

Tak :loveshower

Jeg ved faltisk ikke hvem der har skrevet det.... Men det er smukt synes jeg :wub

Og som bonusinfo kan jeg fortælle, at da min mor modtog indbydelsen, sagde hun at hun havde klippet det selvsamme digt ud et sted fra da jeg blev født, og lagt det i vandrejournalen.... Det var da pudsigt :biglove

Er der ikke snart nye ting, der skal skrives om i denne tråd :D :kram2

Hehe... jamen der sker ikke så meget... leder efter kjole, og venter på præste-samtalen næste fredag.... Jo forresten, jeg har da købt blå tallerkner ;)

Jeg tænker på, hvor køber du de ting til kagen henne? :)

Dem har jeg købt på en hollandsk side....... Denne :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christina og Sandie i er jo totalt tossede :D

Nope jeg er uskyldig - det er sandie :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christina og Sandie i er jo totalt tossede :D

Nope jeg er uskyldig - det er sandie :haha

Whhhaaaaat... Det Christina der er den tossede og mig der er den normale... :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Whhhaaaaat... Det Christina der er den tossede og mig der er den normale... :numse

:haha Fårk du er hurtig :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :loveshower

Jeg ved faltisk ikke hvem der har skrevet det.... Men det er smukt synes jeg :wub

Og som bonusinfo kan jeg fortælle, at da min mor modtog indbydelsen, sagde hun at hun havde klippet det selvsamme digt ud et sted fra da jeg blev født, og lagt det i vandrejournalen.... Det var da pudsigt :biglove

Ja, det var da et sjovt sammentræf :)

Jeg er ret vild med det. Synes simpelthen det er så sødt. Kunne måske godt tænke mig at stjæle det, hvis jeg må? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det var da et sjovt sammentræf :)

Jeg er ret vild med det. Synes simpelthen det er så sødt. Kunne måske godt tænke mig at stjæle det, hvis jeg må? :)

Det kan du tro du må :kiss :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NØJ, hvor er det nogle fine ting du har fundet og lavet :respekt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan du tro du må :kiss :)

Tark :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha..... Nu nærmer vi os hastigt.... På søndag skal lille Marlon døbes :loveshower

Jeg glæder mig meget, men er faktisk også lidt nervøs.... Bare det nu går godt det hele, og lillemanden ikke er ulykkelig hele dagen pga. alle menneskerne :biglove

Kristian har været i gang med at fremstille fine borde, og rydde pænt op udenfor. Og jeg har fået købt kjole :loveshower

Jeg har også købt duge og bordpynt :)

Planen for de sidste dage ser således ud:

Onsdag: Købe ind til bageri og drikkevarer

Torsdag: Hente stole

Fredag: hente lagkagebunde ved bageren, samle lagkager med blåbærmousse og tobleronemousse og smøre op, bage kage til pop cakes, blande og forme pop cakes, lave farvet sukker, til frisør ;)

Lørdag: Pynte lagkager, overtrække og pynte pop cakes, lave frosting til minimuffins, sætte borde op og evt dække borde og pynte hvis vi skal være indenfor, sætte drikkevarer på køl, til Kolding og have pedicure, massage og spraytan :loveshower

Søndag: plukke kornblomster til bordene, evt dække borde og pynte hvis vi skal være udenfor.... Og ellers bare forsøge at nyde dagen uden at stresse for meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER