Guest Felixmor

Advarsel på Sophie giraf

7 indlæg i dette emne

Hvor er det bare overdrevet, synes jeg :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm ja... Altså man må jo have respekt for sikkerhedsråd :chin: Meeeen, jeg tror nu nok at vores Sophie bliver boende i legetøjskassen til næste barn :badgirl

Lyder alligevel rimelig heftigt, at de skulle kunne blive kvalt af benet :blink og har Sophie ikke været legetøj (uden problemer) i Frankrig i noget, der ligner en hel generation efterhånden?

Men tak fordi du deler :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm ja... Altså man må jo have respekt for sikkerhedsråd :chin: Meeeen, jeg tror nu nok at vores Sophie bliver boende i legetøjskassen til næste barn :badgirl

Lyder alligevel rimelig heftigt, at de skulle kunne blive kvalt af benet :blink og har Sophie ikke været legetøj (uden problemer) i Frankrig i noget, der ligner en hel generation efterhånden?

Men tak fordi du deler :)

Jo og jeg så for nyligt en amerikansk film fra 1987, hvor en baby havde den. Mon ikke den ville være ulovlig derovre, hvis børn døde af den?!

Vores bliver i hvert fald i legetøjskassen, så må man jo bare blive nødt at holde øje med barnet ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://www.sik.dk/Professionelle/Produktsikkerhed/Farlige-produkter/Arkiv-over-farlige-produkter/Arkiv-2010/Sophie-Giraf-bidelegetoej

Hvis man ser på dette link fra sikkerhedsstyrelsen, vil man se, at det VAR et problem, da artiklen blevet skrevet (2010), men at Vulli trak Sophie tilbage og ændrede den, så den nu overholder europæiske krav.

Vi har lige købt hende (efter jeg læste på sikkerhedsstyrelsen hjemmeside), og er ganske tilfreds :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lige givet en væk i barselsgave, så håber da på at den er ok... Men mon ikke den er blevet det her 3-4 år efter artiklen blev skrevet

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lige givet en væk i barselsgave, så håber da på at den er ok... Men mon ikke den er blevet det her 3-4 år efter artiklen blev skrevet

Jo - som anført ovenfor så er problemet blevet løst:-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER