Besvaret December 1, 2015 Ret godt tilfreds med nyt (gråt :O ) hår og nye briller - jeg ser squ da meget godt ud! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2015 Hvad snakker du om, det er da et MEGA godt billede? :lol Ja, Mette det er skide godt! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 Vi hygger os mens aftensmaden står på komfuret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2015 Dagen derpå selfie... Skrammen skyldes at jeg fik slået brillerne af på dansegulvet. De overlevende gudskelov. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Du skal jo spise din yoghurt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Du skal jo spise din yoghurt :p :LOL Hahaha! Den er faktisk grøn og ligner absolut ikke yoghurt i virkeligheden :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Hahaha! Den er faktisk grøn og ligner absolut ikke yoghurt i virkeligheden :lol Hihi driller bare. Godt med selvforkælelses tid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Ååååååh ja... Der var engang for længe længe siden... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Hihi driller bare. Godt med selvforkælelses tid Det var så godt! Og skræmmende godt for min hud :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Ååååååh ja... Der var engang for længe længe siden... :rolleyes Det var min første gang som mor. Men han er jo også lun 8 mdr :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Det var så godt! Og skræmmende godt for min hud :o Åh misundelse - min hud er proppet med hudorme, men orker ærlig talt ikke at stå og lave maske :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Åh misundelse - min hud er proppet med hudorme, men orker ærlig talt ikke at stå og lave maske :rolleyes Så må jeg bare anbefale min! Vichy Normaderm som er god til uren hud. Det er sådan en kombi-en, så man kan bruge den som maske og som scrub i badet. Den er fantastisk! Og skal ikke laves selv ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Så må jeg bare anbefale min! Vichy Normaderm som er god til uren hud. Det er sådan en kombi-en, så man kan bruge den som maske og som scrub i badet. Den er fantastisk! Og skal ikke laves selv ;) Jeg har voldsom parfume allergi så skal helst ikke bruge for meget købe produkter :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Jeg har voldsom parfume allergi så skal helst ikke bruge for meget købe produkter :( Åh, ja så er det ikke nemt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 :lol smuuuuuuuukt :D :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Sofahygge med min lille solstråle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Sofahygge med min lille solstråle ^_^ :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Sofahygge med min lille solstråle ^_^ Det hører da til under pletskud :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Det hører da til under pletskud :bigloveAlle billeder af ungerne er da pletskud :D :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Et lidt ældre billede, men ELSKER det :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Ville tage et sødt selfie af mig med Astrid på skødet, men blev photobombet af selvglad baby Del dette indlæg Link to post Share on other sites