Maj83

Jeres 2013 og jeres haab og droemme for 2014

9 indlæg i dette emne

2013 blev aaret hvor vi besluttede at starte projekt baby, desvaerre jer ved slutningen af aaret uden succes.

Jeg rundende de 30 og havde en fantastisk dag med familie og venner.

Bilen blev skiftet ud med en naesten ny stationcar, daden gamle bil ikke gik gennem syn.

Vi fik bygget en masse hoejbede til krydderurter.

Vi havde en skoen familietur til Kreta.

Vi fik omsider styr paa haven og fik vaeltet en haek.

Vi havde en hyggelig parferie paa Bornholm.

Jeg blev moster til en skoen lille dreng.

Vi fik malet koekkenet og lavet nye bordplader.

Vi fik sad en ny bordplade op i bryggerset.

Alt i alt har vi naaet rigtig meget i 2013.

Haabene for 2014 er saa at det omsider lykkedes at blive gravid og jeg kommer i gang med at loebe igen.

Hvordan saa jeres 2013 ud og hvad haaber I for 2014?

Del dette indlæg

I 2013 har vi også nået en del:

-Var på skøn familieferie på gran canaria med min far, søskende og påhæng

-Jeg blev ledig

-Vi renoverede vores køkken

-Jeg blev 30 år

-Planlagde og lavede næsten alt selv til vores bryllup, incl syede 2 brudepigekjoler

-Vi blev gift

-Vi startede i behandling igen

-Stormskade på vores tag

-Begyndte at rage badeværelse ned

-Afslutter året med lækker mad i selskab med min bror, svigerinde og L's datter

I 2014 håber jeg på at jeg endelig kommer til at stå med de berømte 2 streger, at vi får et lækkert badeværelse, og at vi generelt bliver færdige med vores hus. Jeg håber også at 2014 bliver et år hvor jeg er mere kreativ, og får tilbragt nogle skønne timer med venner og familie :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

2013 er året hvor følgende skete i min mands og mit liv:

- vi startede ud med optimisme om, at du skulle vi være forældre….men endnu uden de 2 berømte streger

- vi fik solgt min afdøde svigermors hus

- vi fik lukket boet efter min svigermor - det trak tænder ud

- jeg rendte på arbejdet ind i store udfordringer og stormvejr og skræmmende meget ansvar, men det er gået fornuftigt

- jeg havde ambitioner om at komme i gang med at træne regelmæssigt, men har haft store problemer med rygsmerter og må starte forfra i det nye år

- jeg startede hos psykolog for at få fokus på de mønstre, der er skyld i min store overvægt --> og jeg skal nu bl.a. blive bedre til at sige nej til ting og skære ned på aktiviteter….hvilket ikke er nemt

- Jeg havde håb om mindst at tabe 20 kg, men det blev kun til omkring 6 kg (og 2 af dem sneg sig på igen i julen)

- min mand er ved at finde sig selv igen efter tabet af sin mor, og dermed er der også mere overskud i vores forhold

- jeg blev faster igen

- fejrede første bryllupsdag i sommer (vildt som tiden flyver)

- vi har haft kærestetid sammen på lolland, tunø, Ribe og i Grækenland. Med arbejdet har jeg været i Irland, Athen og i Riga - og med en god veninde var jeg på shoppingtur til Edinburgh.

- Min mand fik afleveret nr.2 sædprøve, så nu afventer vi svar på, hvordan det står til med  :cell

Mål og drømme for 2014:

- graviditet :gravid

- vægttab (herunder blive bedre til at planlægge og udføre indkøb/madlavning og komme afsted til træning)

- komme af med noget af det tyngende ansvar i job og fritid

- komme længere i processen mod at købe hus

- ser frem til at rejse til Israel på ferie med min mand, til Athen med arbejdet og forhåbentlig også til Irland til sommer…..og til et ophold på 2 uger i sommerferien på Ubberup med fokus på træning (og de serverer kun sund mad)

Og så glæder jeg mig til alle de gode oplevelser, jeg har tilgode på job og med familie og venner og skønne mennesker, jeg ikke har mødt endnu :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha der er mange ting..

2013 blev desværre det dårligste år i min mands og mit forhold i de 4 1/2 år vi snart har været sammen...

Gennemgik en medicinsk abort i januar..

Min far blev hjerteopereret i februar og indlagt i flere uger...

Havde så en SA i maj...

En okay god sommer med grøn koncert, vorbasse marked og campingtur på langeland osv..

Årets højdepunkt er helt sikkert at vi købte hund i slutningen af sommerferien...den har givet os så meget glæde i vores hverdag og liv...

Til efteråret fik vi sat lejligheden til salg...

Derudover blev jeg færdiguddannet og fastansat i år..vi havde 1 års bryllupsdag..og vi var på et lækkert spa ophold..

Næste år håber vi at få de to streger og evt. nå at blive forældre..

Vi håber at få solgt lejligheden og få købt hus...

Det er det jeg lige ku komme på...

Del dette indlæg

Annonce ♥

2013 var et af de mere stille år i min lille familie :)

- Anna blev flaskefri og lærte at sove igennem i egen seng uden en lyd hele natten. Det husker jeg at sætte pris på ofte!

- Vi fik fældet en masse store træer i haven. Jeg HAR funderet over hvordan det var gået i stormene, hvis de ikke var fjernet!

- Anna lærte at tale. Det er altså stort! 

- Jeg fik nyt job og jeg elsker det! Det er det bedste der er sket for mig længe.

- Søren blev forfremmet.

- Vi havde indbrud. Det er jeg sgu ikke fan af <_< og alarmsystem er nu installeret. Det havde jeg ikke troet jeg allerede skulle eje.

- Jeg lagde min kost om og har nu spist LCHF i 5 mdr. og er stadig fan.

- Ingen store ombygninger på huset, men der sker hele tiden lidt og vi gør det mere og mere til vores hjem.

- Vi havde den dejligste 3 uger lange sommerferie hjemme i Danmark

- Der blev mere tid til Søren og Susanne og med første overnatning uden Anna.

Jeg håber for 2014:

- At jeg bliver gravid :wub Gerne helt selv, men om ikke andet, så blot med samme mængde hjælp som sidst.

- At Anna starter i børnehave (hun bliver 3 år i december, men desværre er det lidt et dumt tidspunkt, så vi risikerer hun først rykker op, når de nye skolebørn rykker i fritter og Anna er 3 år og 4 mdr. <_<)

- At jeg stadig spiser LCHF og har fået bevist, at det er positivt for ikke bare mit velvære, men også min cyklus og hormonbalance.

- At jeg klarer det godt på jobbet og kan arbejde mig til en bonus for 2014. Og stadig er ligeså glad for at tage på arbejde om 1 år, som nu.

- At Søren og jeg kan få endnu mere partid. Gerne bare nogen ture i biffen og et par middage ude. Det behøver ikke være med overnatning.

- At vi få lavet endnu mere på vores hus. Evt. lavet det ekstra værelse på 1-salen eller gjort kælderen mere brugervenlig.

- At få banket noget gæld af - gerne mindst 100.000 kr.

- At komme på en udenlandsferie sammen som familie :wub

Jeg glæder mig til 2014! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

2013 startede rigtig dårligt for os, da jeg i januar lagde ud med at gå ned med stress over en totalt uholdbar arbejdssituation og en chef der var på nakken af mig uanset hvad jeg gjorde. At jeg var rigtig gode veninder med chefen inden hun blev chef gjorde absolut ikke situationen bedre.

Heldigvis ledte sygemeldingen til flere positive ting i sidste ende. Jeg fik endelig gjort en aktiv indsats for at begynde at ride igen og har fundet den mest fantastiske stald med dejlige heste og fået en masse nye venner og så er det selvfølgelig super skønt at komme i gang med at ride igen.

Derudover fik jeg også søgt nyt arbejde, som jeg er rigtig rigtig glad for og som byder på mange flere nye udfordringer end det gamle.

2013 var også året , hvor vi opgav at blive gravide selv efter at have forsøgt i over et år og med en udmelding fralægen om at vi ikke kunne komme i hormon behandling pga risiko for cyster og yderligere et års ventetid på IVF, ja så havde vi egentlig midlertidigt opgivet projekt baby. Derfor var der så meget mere en kæmpe overraskelse da jeg pludselig stod med to streger i starten af juli.

Resten af 2013 har det ikke sket det helt store andet end vi forbereder os på Frejas ankomst.

Og 2014 bliver jo så det år hvis vi endelig får vores store drøm om at blive forældre opfyldt og vi GLÆDER os!

Del dette indlæg

Annonce ♥

År 2013

- Solgte min hest

- Flyttede hjemmefra. Igen. Denne gang med barn.

- Min familie vendte mig ryggen.

- Mødte Benjamin igen ❤️

- Flyttede i hus med Benjamin og pigerne

- startede elevplads!

I grove træk. Meget grove, år 2013 var et godt år. Lærte en masse om mig selv, som mor og en menneske! :-)

Håber 2014 bliver lige så fyldt med kærlighed og glæde som det foregående. Glæder mig til foråret, til dejlige oplevelser og timer i selskab med de bedste i vores liv ❤️

Del dette indlæg

Annonce ♥

2013

- Var året hvor vi blev færdige med at sætte hus i stand og flyttede ind. Vi nyder det bare så meget.

- Har været et år hvor Silje har udviklet sig helt vildt, hun blev 1 år og begyndte at gå og snakke.

- Vi havde en skøn første sommer i huset og i sommerhus med mine svigerforældre.

- Jeg blev ansat i en midlertidig stilling og har fået større håb for jobsituationen fremover.

- 2013 har desuden været vildt travl, og vi har pendlet en masse, men halvvejs fik min man job tættere på, det har lettet.

- Jeg blev gravid og har haft en meget let graviditet

Håb for 2014:

- Et sund og raskt barn

- En let fødsel

-At min familie og jeg må forblive sunde og raske

- Et roligere år med god tid til familie, venner og min mand

-En ferie sydpå

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har haft et meget stille 2013, hvilket vi også trængte til efter et blandet 2012.

2013

- Sebastian lærte at tale tysk flydende

- Sebastian startede i forskole

- Vi fik nyt køkken :)

- Jeg nød at være hjemme med Cassandra

- Min mand blev fastansat i en god stilling

- Jeg har tabt mig 10 kg.

2014

- Jeg håber jeg lærer at tale tysk

- Cassandra starter vuggestue/børnehave

- Sebastian starter i 1 klasse og skal for alvor sige farvel til børnehave og 100 % hej til skolen

- Jeg får lidt mere mig tid, når begge børn er afsted

- Jeg håber vi får en større omgangskreds her i Tyskland.

- Jeg vil gerne tabe mig lidt mere

- Så glæder jeg mig til flere store fødselsdage, min mand bliver 40, min mor 60 og min søster 18 år. Så vi har mange store fejringer som jeg ser frem til :)

- Håber at børnene bliver ved med, at være ligeså glade for hinanden i 2014 som de har været i 2013 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER