Besvaret March 24, 2014 Hvor er i seje :glad :glad :gladTak tak! Det synes vi også selv :pNu overvejer jeg lige at gå ud og fylde grene osv i traileren, så det kan blive kørt væk en af dagene.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2014 Vi brugte søndagen på at pille tapet ned og har nu et fantastisk flot køkken med rå vægge :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2014 Vi brugte søndagen på at pille tapet ned og har nu et fantastisk flot køkken med rå vægge :D Jeg glæder mig altså til at se resultatet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2014 Jeg glæder mig altså til at se resultatet!:ditto :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2014 Så er køkkenhaven blevet lavet. Og de fleste frø er blevet forplantet :) det er dælme ret. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2014 I morgen starter vores mini-makeover af vores køkken! :glad 1. Der skal males! 2. Fryseren og køleskabet skal byttes rundt! 3. Der skal sættes wannabe fliser op (plader fra IKEA) 4. Der skal sættes 3 ekstra køkkenskabe op, så jeg får noget mere opbevaring. Nøj jeg glæder mig til det er færdige! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2014 Vores drømmehus er blevet solgt :( Vi står godt nok ikke og skal købe hus lige nu. Men det ærger mig godt nok alligevel.. Så længe det bare stod, kunne man jo stadig drømme :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2014 Imorgen starter projekt legehus. Er spændt på resultatet vi bygger selv op i bindingsværk, så det passer til gården. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2014 Vores drømmehus er blevet solgt :( Vi står godt nok ikke og skal købe hus lige nu. Men det ærger mig godt nok alligevel.. Så længe det bare stod, kunne man jo stadig drømme :(Jeg kan godt forstå du ærger dig, også selvom i ikke skal købe lige nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2014 Imorgen starter projekt legehus. Er spændt på resultatet vi bygger selv op i bindingsværk, så det passer til gården. Spændende! Må vi se billeder bagefter? Jeg synes det lyder som en rigtig god ide! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2014 Spændende! Må vi se billeder bagefter? Jeg synes det lyder som en rigtig god ide! Selvfølgelig kommer der billeder bagefter :D Jeg regnede faktisk lidt med at lave vores egen tråd i dette forum, med alle de tiltag vi laver herude på landet ;) :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2014 Smug kig i "mit nye køkken" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2014 Selvfølgelig kommer der billeder bagefter :D Jeg regnede faktisk lidt med at lave vores egen tråd i dette forum, med alle de tiltag vi laver herude på landet ;) :P Ja da - gør det :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2014 Smug kig i "mit nye køkken" Ihh... Det er da fint :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2014 Ny sofa ankommet og samlet, så nu skal der bare syes puder :yay Satser på en tur i stof2000 imorgen :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2014 Har lokket min mor med i ikea Ålborg imorgen. Så skal der handles ind til det nye køkken :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2014 Lidt flere billeder af køkken. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2014 Lidt flere billeder af køkken. Hvor ser det bare godt ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2014 Hvor ser det bare godt ud. Jeg er også glad for mit ekstra stykke køkken :) dog går jeg stadig forkert, når jeg skal i køleskabet :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Vores køkken har en sjov lyd uden loft :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Realkredit-instituttet har tilsyneladende skrevet til vores bank at de godkender finansieringen, så nu mangler vi "bare" at banken så officielt giver lyd fra sig :yay :yay :yay Vores bankdame har åbenbart fri i dag, men forhåbentlig imorgen :yay :yay:yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Realkredit-instituttet har tilsyneladende skrevet til vores bank at de godkender finansieringen, så nu mangler vi "bare" at banken så officielt giver lyd fra sig :yay :yay :yay Vores bankdame har åbenbart fri i dag, men forhåbentlig imorgen :yay :yay :glad :glad :glad Endelig! hurra! Tillykke! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Realkredit-instituttet har tilsyneladende skrevet til vores bank at de godkender finansieringen, så nu mangler vi "bare" at banken så officielt giver lyd fra sig :yay :yay :yay Vores bankdame har åbenbart fri i dag, men forhåbentlig imorgen :yay :yay HURRA HURRA HURRAAAAA! :yay :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Realkredit-instituttet har tilsyneladende skrevet til vores bank at de godkender finansieringen, så nu mangler vi "bare" at banken så officielt giver lyd fra sig :yay :yay :yay Vores bankdame har åbenbart fri i dag, men forhåbentlig imorgen :yay :yayHvor dejligt at det endelig lykkes :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites