fruandersen1

HJÆLP ,, er jeg gravid eller ikke?

2 indlæg i dette emne

Hej!
Håber Virkelig i vil svare på det her.. :)
Jeg ved ikke om jeg er gravid, for tog 2 teste for tidligt der viste negativ (Kunne jo ikke vente) Så har ikke mulighed for at købe en ny, inden imorgen. Men har lige et par spørgsmål!

Min mave er oppustet! Det ligner jeg har en lille bitte bule på min mave, og hvis jeg vidste hvordan jeg gør, kunne jeg ligge et billede op. Nogen der ved hvordan man gør det? :)

Jeg havde før kvalme, hvilket er gået væk! Nu skal jeg tisse heletiden, er træt og udkørt, indimellem ondt i lænden og bliver helt vildt hurtig svimmel hvis jeg rejser mig for hurtig op (og det er hvergang.) jeg spiser heletiden og har ingen stopklods!

Sidste gang jeg havde menstruation var fra d. 1 dec- 6 december, - + , så skal have den idag hvis det sker!
Havde ubeskyttet sex med min kæreste d. 12-13 dec og han kom oppe i mig begge gange
Har de sidste to dage haft menstruations lignende smerter, som om jeg skulle have den, men indtil videre er der kun kommet en masse "vand"  ud. Det er helt klart og det er ligesom om det stille triller ud af mig.. Hvad er det? :

Håber i vil svare!

Kram en meget forvirret kvinde

Del dette indlæg

Det er jo svært at svare helt på. Jeg har selv i tidligere cyklusser og nu også i denne oplevet en masse symptomer på graviditet, for så at blive dødskuffet, når mens så kom. Jeg fik også min mens 1.12, så håber da, at vi kan følges over i terminsgruppen. Jeg testede selv negativt 3 gange i sidste uge og vil teste på tirsdag, hvis mens ikke er kommet.

Jeg tænker at det vand der kommer ud er udflåd. Krydser for at du er gravid.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER