fruandersen1

Er jeg gravid? :O :)

9 indlæg i dette emne

Hej allesammen!
Håber i alle havde en dejlig jul! :)

Nu til min historie:

Jeg stoppede på p-pillerne for næsten 2 måneder siden.
Jeg havde min menstruation fra omkring d. 1 dec - 6 december, og den 12 og d. 13 dec, havde mig og min kæreste ubeskyttet sex - han kom op i mig begge gange. Skal lige siges at jeg tror ikke vi havde sex da jeg havde ægløsning
Jeg rejste mig op kort tid efter begge gange, og de rendte nærmest ud.. Omkring d. 14-15, begyndte jeg at få så ondt for neden, men tænkte ikke så meget over det, indtil jeg for 5 dage siden, der blev det værre, for jeg fik rigtig ømme bryster, kvalme heletiden, hovepine, ondt i maven og svimmelhed hvis jeg rejser mig for hurtigt op, og det er nærmest som om jeg ikke stop klods har hvad angår mad!
Tænker bare at det er tidligt jeg mærkede symptomer, men før det blev værre, tog jeg 2 teste for 10 dage siden som begge viste klar negativ. Velvidende at det var for tidligt jeg havde taget dem. For omkring en uge siden tog jeg et billede af mit krop fra siden, og igår tog jeg et til, og man kan tydelig se en forskel! Den fra igår, der buler min mave helt ud forneden, og jeg kan slet ikke ligge på maven, for så gør det helt vildt ondt og føler jeg ligger ovenpå noget og får kvalme igen. :s Min kæreste kan ikke se nogen forandring, men det kan jeg bestemt! SKal have min menstruation omkring d. 28 dec, men overvejer og købe en clear blue imorgen og tester der.

Hvad tænker i? Er jeg gravid, eller er jeg bare mærkelig?  - Skal lige siges at min mave bliver oppustet før jeg skal have min menstruation, men ikke 1 uge- 10 dage, som den er her. Det her er altså anderledes! :)

Skal lige siges at jeg igår fik rigtig ondt i lenden og har også haft det lidt idag

Del dette indlæg

det kunne godt lyde som graviditetssymptomer, men det kan også være hormoner. Jeg blev MEGA oppustet og følte mig meget gravid i tiden efter p-pillestop. Tag en test igen og se, om den stadigvæk er positiv eller ej. Hvis du har haft ægløsning omkring 14/15. så kan der uden problemer gå nogle dage endnu før du enten får menstruation eller positiv test..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for svar! :) Er så glad for at jeg har fundet denne side! :)
Prøver og håber der er en lille en i min mave  :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for svar! :) Er så glad for at jeg har fundet denne side! :)

Prøver og håber der er en lille en i min mave   :)

Held og lykke med testen :goodluck

Jeg har aldrig kunnet kende forskel på symptomerne på mens og på graviditet, inden jeg var gået over tid. Første gang havde jeg ingen symptomer. Da jeg blev gravid med nr 2 havde jeg det rigtig meget på fornemmelsen og testede også for tidligt. Til gengæld har jeg et par gange tænkt at jeg bestemt måtte være gravid, når jeg ikke var det. Og både 3. og 4. graviditet har jeg ikke mærket noget særligt før der var to streger på testen. Det er bare svært ikke at gå og tænke over det når man ønsker det.

Det har i øvrigt ingen betydning om sæden løber ud efter sex, hvis man rammer det rigtige tidspunkt skal nogen af dem nok finde vej. (ellers var det da den nemmeste prævention hvis det virkede) ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg håber på at tante rød bliver væk, og der så istedet er en sød lille en :')!

Nogen andre der har brugt clear blue graviditetstester?:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg håber på at tante rød bliver væk, og der så istedet er en sød lille en :')!

Nogen andre der har brugt clear blue graviditetstester? :)

Jeg glemte også lige at nævne, at det ikke gør noget, at det løber ud. Mht. Clearblue så er der flere herinde, der har brugt dem til at bekræfte graviditet, hvis de har været ret sikre, men man bør være mindst 4+0 (altså 2 uger efter ÆL), før man tager den, hvis man vil være sikker. Og så er de dyre, så sådan en ville jeg vente lidt med :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

problemet er bare at vi slet ikke havde sex hele sidste måned, pga problemer.. :s så forstår ikke rigtig det der med første menstruationsdag og sådan :/

Del dette indlæg

Annonce ♥

problemet er bare at vi slet ikke havde sex hele sidste måned, pga problemer.. :s så forstår ikke rigtig det der med første menstruationsdag og sådan :/

Hvis din cyklus er på 28 dage, så kan I sagtens have ramt ÆL, eller :cell kan have fundet vej på rette tidspunkt :) Du har jo dato for mens første dag, den 1., så hvis din cyklus er på 28 dage, så passer det jo med forventet mens i morgen :)

Jeg brugte CB, da jeg testede positiv- men først efter jeg havde brugt en masse strimmelteste ;) En CB digital viser uden tvivl om du er gravid eller ej :) Men som Snublefod skriver, så er det ret dyre, så jeg ville ikke bruge dem som primær test - medmindre andet ikke var muligt :)

:goodluck :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay, så kan det være vi har heldet med os! Jeg håber! :) 

JustMe, ja har godt hørt det der med at man ingen symptomer har, for min tante fandt først ud af at hun var gravid da hun 4 måneder henne.. Hendes mave begyndte først at vokse omkring 5 måned! :s Lyder ret så mærkeligt, men hun har da fået en sund og rask pige :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER