Oprettet December 25, 2013 Hej Jeg har lige opdaget jeg er gravid. Kun 4+5 idag. Men jeg får sådan nogle stik af smerte i maven. Er det normalt? Blir jo bekymret når det er så nyt. Oftest kommer de når jeg rejser mig for hurtigt eller fra gulvet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2013 Det kan sagtens være ligament smerter, de kan virkelig gøre ondt nogen gange... Det er fordi det hele er ved at give sig så der er plads til en voksende spire :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2013 Men er det ikke meget tidligt ? Troede først sådan noget ville komme når spiren eller maven voksede lidt (eller mere :blink ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2013 Det kan sagtens komme så tidligt... Jeg har haft det siden 4+ et eller andet... :-) Så det behøver ikke betyde noget slemt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2013 Jeg fik dem ret tidligt omkring uge 6-7 stykker... Mine var der mest i starten og slet ikke længere henne... mine var så slemme at de mistænkte at graviditeten sad forkert, meen det gjorde den ikke... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2013 Det var netop de tanker jeg har tumlet med i et par dage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2013 Jeg havde rigtig mange i starten af graviditeten :( de er så forsvundet omkring uge 12 ved mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2013 Det var netop de tanker jeg har tumlet med i et par dage. Håber det kan give lidt ro så... Min læge sagde at når der ikke var blod tydede det på at det bare var ligamentsmerter... Men det er nu svært at bevare roen når det hele er så nyt ;) Håber snart det går over :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2013 Tak for de opmuntrende ord. Det gir mere ro i hovedet. :) Det er en go husker, det med at det kun er ligaments smerter så længe der ikke er blod. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2014 Jeg er 4+1 idag og har også mange stik og jag i underlivet. Det havde jeg også under min første graviditet - og det gik som bekendt godt, så jeg er slet ikke bekymret :) Jeg havde så også utroligt mange smerter i stråler hen over maven under hele min første graviditet (da den først var blevet lidt stor i det) og fik at vide af lægen at det var pga mine mavemuskler blev strukket ud (og jeg fandt ud af efter fødslen, de var blevet revet over). Så det glæder jeg mig ikke til, hvis det kommer igen :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2014 Jeg er 4+1 idag og har også mange stik og jag i underlivet. Det havde jeg også under min første graviditet - og det gik som bekendt godt, så jeg er slet ikke bekymret :) Jeg havde så også utroligt mange smerter i stråler hen over maven under hele min første graviditet (da den først var blevet lidt stor i det) og fik at vide af lægen at det var pga mine mavemuskler blev strukket ud (og jeg fandt ud af efter fødslen, de var blevet revet over). Så det glæder jeg mig ikke til, hvis det kommer igen :unsure Tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2014 Jeg er 4+1 idag og har også mange stik og jag i underlivet. Det havde jeg også under min første graviditet - og det gik som bekendt godt, så jeg er slet ikke bekymret :) Jeg havde så også utroligt mange smerter i stråler hen over maven under hele min første graviditet (da den først var blevet lidt stor i det) og fik at vide af lægen at det var pga mine mavemuskler blev strukket ud (og jeg fandt ud af efter fødslen, de var blevet revet over). Så det glæder jeg mig ikke til, hvis det kommer igen :unsure Ih tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2014 Jeg er 4+1 idag og har også mange stik og jag i underlivet. Det havde jeg også under min første graviditet - og det gik som bekendt godt, så jeg er slet ikke bekymret :) Jeg havde så også utroligt mange smerter i stråler hen over maven under hele min første graviditet (da den først var blevet lidt stor i det) og fik at vide af lægen at det var pga mine mavemuskler blev strukket ud (og jeg fandt ud af efter fødslen, de var blevet revet over). Så det glæder jeg mig ikke til, hvis det kommer igen :unsure Aiiiiiiiii tillykke!!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Ih tillykke :balloons Aiiiiiiiii tillykke!!!! :loveshower :kram tak skal I have :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites