Barbamama

Hvilken potte har I? :)

17 indlæg i dette emne

Vi snakker lidt om, at Valdemar snart skal have sig en potte :) Men hvad er smart med sådan en? Skal den kunne noget, eller er en potte en potte? Hvad er det man får mere, hvis man køber en Baby Bjørn potte til 190 istedet for IKEAs til 15? Eller bør vi i virkeligheden købe en pottestol? Eller???????

Hvad har I valgt, og hvorfor? :)

Del dette indlæg

Det er rart at potten ikke vælter når barnet rejser sig. Så den må ikke være for høj og hænge for meget fast omkring barnet. Jeg har haft en oldgammel Babybjørn potte til mine tre ældste, den røg ud på et tidspunkt og derfor har vi købt en fin grøn IKEA potte til Lilly. Vi har nu ikke brugt den endnu så jeg tør ikke sige om den består.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har en grøn fra IKEA :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har købt den fra IKEA, hvor skålen kan tages af og tømmes. Maliva er rigtigt glad for den, da hun selv kan tømme den. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har købt den fra IKEA, hvor skålen kan tages af og tømmes. Maliva er rigtigt glad for den, da hun selv kan tømme den. :)

Har også den model fra IKEA :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe jeg hører yay for IKEA :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe jeg hører yay for IKEA :D

Jep :D

Vi valgt i øvrigt den omtalte fordi den virkede

Mere stabil end den anden, men tror det er en smagssag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har koebt en Babybjoiern stol, men det var fordi Noah gerne ville poelle i vasken og han var lillebitte. Men han ville ikke sidde paa den, saa vi lod ham poelle i vasken og saa blev jeg en vaskedame derefter ;) 

Jeg ville nok koebe IKEA idag eller den der, der kan komme ned i jorden uden at det goer noget daarligt for Jorden :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har bare den grønne fra IKEA. Gider ikke at ofre alverdens på en potte.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har bare den grønne fra IKEA. Gider ikke at ofre alverdens på en potte.

Det er jo det og hvis de saa ikke vil bruge den... "brugt potte til salg", oehh.... Hi hi :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde Baby Bjørn

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto på nær det med at tømme den selv ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fik Babybjørn af julemanden ;) (efter at Mads havde foresket sig i den i Ønskebørn, og vi dårligt kunne komme ud af butikken uden :P)

Og i dag har han sat sig på den - med bukser og det hele - trykket og sagt "poo" :D det var så kun en prut, men vi er stadig meget begejstrede :D

Havde egentlig slet ikke tænkt mig, at han skulle have potte, men at vi skulle have det der toiletbræt til de små... men han viser jo så stor begejstring for den, så nu kører vi pottestil.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har en grøn fra IKEA :)

:ditto

Men han vil hellere side på toilettet så der har vi et bræt og så kravler han op ad de skammel han har ved vasken.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også den grønne IKEA potte - Mie vil så kun sidde på den når hun har ble pg bukser på :p så vi holder lige en pause og ser hvad der sker! Ellers bliver det et toilet sæde med stie tror jeg!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også den grønne IKEA potte - Mie vil så kun sidde på den når hun har ble pg bukser på :p så vi holder lige en pause og ser hvad der sker! Ellers bliver det et toilet sæde med stie tror jeg!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER