Oprettet December 23, 2013 Vi snakker om at tage en forlænget weekend omkring Kristi himmelfartsdag sammen med min mor, min bror, hans kæreste, min stedbror, Jonas, Ronja og jeg. Ronja vil være omkring 2 år og 9 mdr på det tidspunkt, jeg vil være omkring 7,5 måned henne på det tidspunkt og resten er voksne. Vi har snakket om Lalandia men jeg ved ikke hvor spændende det er for de voksne :unsure Nogen der har et forslag til hvor der er lidt aktivitet både for børn og voksne i en forlænget weekend i DK der er værd at tage hen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Min veninde taler rigtig meget for Lalandia som hun og familien har besøgt 5-6 gange. Ellers er jeg fortaler for et sommerhus - nogen gange skal der ikke så meget til og underholdning kan være bare at gå en tur i skov/på stranden og spille spil, snakke og spise god mad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 man kan leje sådan nogle luksus sommerhuse, hvor der er alt muligt spændende. Vi havde lejet Brydeland til vores bryllup, og det var vildt lækkert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Vi bruger tit mine svigerforældres sommerhus i Nordsjælland, når det ikke er lejet ud. Det ligger ved skov og strand, og bare det at komme et sted hen med brændeovn, natur og gyngestativ er guld værd, når man bor i lejelighed til daglig :) Vi inviterer tit gæster med, som så sover i gæstehuset, og det er altid rigtig hyggeligt. Jeg synes ikke nødvendigvis der bør være en masse aktiviteter i nærheden, da jeg synes det kan tage fokus fra ferien og det med at man skal være sammen for at hygge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites