Oprettet December 22, 2013 Igen, tyvstjålet fra en anden terminsgruppe :) Synes det kunne være fint med et overblik over terminer herinde, så skriv jeres termin som kommentar, så opdaterer jeg listen løbende :) Skriv også gerne en kommentar med hvilket køn I venter, så skriver jeg det på også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Termin juni 2014: 1: 2: DocMom - En dreng :) 3: 4: 5: 6: maria-stephanie - En pige :) 7: joju321 - En pige :) 8: 9: 10: Renesmee - En dreng :) 11: 12: Rosina - En pige :) 13: Totalbabyklar - En pige :) 14: 15: KristinaB - En dreng :) Moslemor - En dreng :) 16: Fru. Steffensen - En dreng :) 17: 18: 19: Frk.baby - En pige :) 20: Backkat85 - En dreng :) 21: 22: Kyed -En dreng :) 23: 24: 25: Line87 Dinamus 26: 27: sGrum - En dreng :) 28: 29: Oenskebaby2014 - En dreng :) 30: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 29/6-14. Håber at få kønnet til scanning d. 30/12, hvis lillefisen ligger ordentligt. Vi tror det bliver en dreng, så er spændt på om vi får ret :-) Glædelig jul alle sammen :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 29/6-14. Håber at få kønnet til scanning d. 30/12, hvis lillefisen ligger ordentligt. Vi tror det bliver en dreng, så er spændt på om vi får ret :-) Glædelig jul alle sammen :-) Tillykke, jeg skriver dig straks på :) Spændende om I får ret ja :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 Hej :) Jeg vil meget gerne på med en termin som hedder d. 13/6 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 Jeg vil også gerne med på :) Termin d. 15/6 Glædelig jul :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 Hej :) Jeg vil meget gerne på med en termin som hedder d. 13/6 :) Jeg vil også gerne med på :) Termin d. 15/6 Glædelig jul :) I er på begge to :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 Hej jeg vil gerne være med jeg har termin den 16/6 og venter en dreng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 Hej jeg vil gerne være med jeg har termin den 16/6 og venter en dreng Super, du er nu på :) Og velkommen til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 Jeg vil også gerne på: 12/6 og venter en pige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 Jeg vil også gerne på: 12/6 og venter en pige :) Super, du er kommet på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 Du må også gerne skrive ved mig at jeg venter mig en lille baby PIGE ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Du må også gerne skrive ved mig at jeg venter mig en lille baby PIGE ❤️ Jeps, er gjort nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Jeg har termin 2/6.. køn ukendt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Jeg har termin 2/6.. køn ukendt :) Super, du er på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2013 Jeg vil gerne på d 15/6 og det er en dreng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2013 Jeg vil gerne på d 15/6 og det er en dreng :) Super, du er på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2013 Kan nu tilføje at jeg venter en lækker lille dreng! :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2013 Kan nu tilføje at jeg venter en lækker lille dreng! :-) Skriver jeg straks på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2014 Jeg vil da også lige være med :) Har termin d. 22 juni, kønnet kender vi ikke endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Jeg venter i øvrigt en lille dreng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Jeg venter i øvrigt en lille dreng :) Ih, hvor fint :) Det er kommet på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2014 Jeg vil da også gerne på :) jeg har termin d. 19 og venter en lille pige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2014 Jeg vil da også gerne på :) jeg har termin d. 19 og venter en lille pige :) Hej og tillykke ;) Du er kommet på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites