Oprettet December 22, 2013 Jeg tænkte da vi jo alke er ovre de 12 uger, at det kunne være fint med en mavebillede-tråd, da man sikkert kan se lidt mave på de fleste af os.. Og så kan vi jo følge hinandens maver hele vejen igennem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Ligger selv ud.. Starter med et billede fra da jeg var 4-5 uger henne, altså som normalt ;) Og et fra nu, hvor jeg er 14+2 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2013 Jeg vil da også lige prøve at være med her. Håber billedet kan ses. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2013 Ikke det bedste billede.. Men er fra igår hvor jeg var 16+2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2014 Hvor er I fine alle sammen! Alle med små søde maver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2014 Mig fra nytårsaften, hvor jeg var 15+4 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2014 Mig fra nytårsaften, hvor jeg var 15+4 Mange tak og i lige måde, du har skam også en dejlig baby bule :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Mange tak og i lige måde, du har skam også en dejlig baby bule :) Ih tak skal du have :) Synes det går lidt stærkt lige nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Hva så tøser, er det ikke snart tid til en opdatering herinde? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2014 Jo da :) Billedet her er fra imorges 19+1, hvor vægten sagde ca. +2 kg! Jeg havde godt nok en ide om, at jeg ville være større, når jeg var halvvejs, men hun har selvfølgelig også en lille uge til at vokse endnu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2014 Jo da :) Billedet her er fra imorges 19+1, hvor vægten sagde ca. +2 kg! Jeg havde godt nok en ide om, at jeg ville være større, når jeg var halvvejs, men hun har selvfølgelig også en lille uge til at vokse endnu ;) foto170114.JPG Nej, det er ikke vildt du er vokset :) Men, såååå fiiiin en mave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2014 17+0 :-) Hvor fint!! Og sikke et fint scanningsbillede! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2014 Hvor fint!! Og sikke et fint scanningsbillede! :) Tak :-D det er fra kønsscanning 14+1, så får det helt surrealistisk når jeg tænker på hvor fin han så er nu :-) Hvor er det i øvrigt vildt med alle de ting du allerede har i hus (læste lige din graviditetstråd ;-) ). Bli'r helt misundelig - og en lille smule stresset ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2014 Tak :-D det er fra kønsscanning 14+1, så får det helt surrealistisk når jeg tænker på hvor fin han så er nu :-) Hvor er det i øvrigt vildt med alle de ting du allerede har i hus (læste lige din graviditetstråd ;-) ). Bli'r helt misundelig - og en lille smule stresset ;-) Fedt så meget man kan se selvom det var så tidligt! :) Glæder mig til at blive helt sikkert på kønnet næste mandag :) Hehe tak, men du skal ikke blive stresset da! Det er mig der er mega tidligt ude, er desværre mig i en nøddeskal ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Glemt at vedhæfte billedet :) 20 uger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Glemt at vedhæfte billedet :) 20 uger Fint billede, du er godt nok fint slank endnu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Er 19+4 :) Hvor fint! Hvornår er det du er sat til? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Mange tak :) Er sat til fredag d. 13 juni :) ❤️ Hvad med dig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Mange tak :) Er sat til fredag d. 13 juni :) ❤️ Hvad med dig? Ok :) Fredag den 20 juni - er 18+4 i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites