Oprettet December 22, 2013 Jeg skal have briller, men har lidt svært ved at beslutte mig imellem 2. Måske I havde en mening, der kunne hjælpe mig? :) Den første er lidt tykkere og kraftigere i det, og så har den sten ned langs siden. Den anden er tyndere, mere enkel og lidt mere firkantet i det Håber i vil hjælpe! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Jeg sys bedst om par nr 1. :) de klæ'r dig rigtig godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Jeg kan bedst lide de første - er ikke så vild med stenene, men forfra ser du yngre og friskere ud end med par Nr. 2 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Er enig med de andre. Nr 1 :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Jeg kan bedst lide de første - er ikke så vild med stenene, men forfra ser du yngre og friskere ud end med par Nr. 2 :)Helt enig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Tak for svar :loveshower det ser ud til at det bliver nr. 1! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Nr 1 er virkelig flotte til dig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Jeg er også klart på nummer 1, de klæder dig virkelig godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Ingen diskussion: nr 1 :whistling <--- pifte smiley Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Jeg går imod strømmen og siger nr 2. Har aldrig været til briller der er meget markante (kan man sige det?) i ansigtet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Jeg synes nr. 1 klaeder dig bedst :) Nr. 2 traekker dit ansigt lidt nedad, synes jeg... :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Tak igen for svar :loveshower og Tak Fihl for at sige din mening, selvom du ikke er enig med de andre ;) jeg holder dog fast i valget af nr. 1. Har fået en tid imorgen til at få dem lavet til mig, glæder mig! Så kan jeg være rigtig smart i julen, hehe :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Jeg synes begge par er flotte til dig :super Enig med Fihl i at første par er mere markante, og om man så er til det, eller det mere "anonyme", det tror jeg er en temperamentssag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Det er bare personligt med de med briller :) Jeg havde sidst et par med helt tyndt guldstel(meget elegante, diskrete og klassiske), et par lilla med diskret guldglimmer Missoni grovere plastikstel(moderne, men ret markante) og saa et par roede Mikli med halvindfattet glad og lilla detalje. Ihhh, jeg kunne have ejet dem alle, selvom jeg bruger mine som laese-/skaermbriller :loveshower Og jeg falder altid for de dyre, saa endte jeg med de roede Mikli. Jeg har stadig lidt lyst til ogsaa at have de lilla ;) Jeg tror ogsaa, du bliver rigtig glad for de foerste :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Hvis det var mig ville jeg gå efter nogen der ikke var helt sorte... Synes at når man er lyshåret og lys i huden kan det godt blive for hårdt... Jeg har samme teint som dig og har haft briller i mørk grå og mørk lilla, bare lige et helt andet indspark... Af form er jeg mest til nr. 1 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Hvis det var mig ville jeg gå efter nogen der ikke var helt sorte... Synes at når man er lyshåret og lys i huden kan det godt blive for hårdt... Jeg har samme teint som dig og har haft briller i mørk grå og mørk lilla, bare lige et helt andet indspark... Af form er jeg mest til nr. 1Meget enig! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Hvis det var mig ville jeg gå efter nogen der ikke var helt sorte... Synes at når man er lyshåret og lys i huden kan det godt blive for hårdt... Jeg har samme teint som dig og har haft briller i mørk grå og mørk lilla, bare lige et helt andet indspark... Af form er jeg mest til nr. 1Kan godt se hvad du mener og havde også nogle grå og brunlige briller med hjem og prøve, men kæresten valgte dem fra og indsnævrede valget til de to her. Da det jo mest er ham der skal kigge på mig og kunne lide synet, fik han lov at bestemme en del :pMen det var også fordi jeg ville prøve noget der havde mere karakter, da jeg førhen har haft nogle briller der var nærmest usynlige. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Kan godt se hvad du mener og havde også nogle grå og brunlige briller med hjem og prøve, men kæresten valgte dem fra og indsnævrede valget til de to her. Da det jo mest er ham der skal kigge på mig og kunne lide synet, fik han lov at bestemme en del :P Men det var også fordi jeg ville prøve noget der havde mere karakter, da jeg førhen har haft nogle briller der var nærmest usynlige. kan godt lide, at han har valgt dine briller :) Men det med karakter, det kan jeg godt forstaa! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Jeg synes det er FEDT med sorte briller til blondiner og jeg synes, du kan bære det! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites