ViMåSeHvadFremtidenBringer

første dag i 2,5 mdr uden kvalme og opkast...

6 indlæg i dette emne

Jeg er simpelthen så glad... Dette er min første dag i 2,5 mdr hvor jeg ikke har hverken kvalme, opkast eller utilpashed - og en for engangs skyld, en lille appetit... Hold op en lettelse at opleve at have det godt igen...

Forleden dag gin Jeg fuldstændig ned over det, efter en lang dag med meget opkast, og endelig har jeg en dag uden - er simpelthen så lettet og Glad..

Jeg har været så hårdt ramt, at jeg stort set ikke har forladt sengen, men nu begynder det måske at lysne... Håber det vare ved..

Måtte bare ud med min glæde..

Hvad er jeres andres oplevelse, er det væk for good, når det først er væk, eller kommer skidtet tilbage...

Håber jeg bare kan nyde min graviditet lidt mere nu....

Del dette indlæg

Jeg oplevede det samme som dig! Det var en hel befrielse ;)

Kvalmen var dog on/off i ca 14 dage inden den stort set forsvandt helt!... skal dog stadig passe lidt på mit blodsukker, for bliver pludselig sulten og ret hurtig derefter bliver jeg dårlig! :)

Jeg kan huske hvordan jeg bare ÅD i de 14 dage hvor kvalmen var on/off... :P de dage hvor jeg havde det godt eskalerede appetiten og min mave blev ved med at føles som et stort hul lige gyldigt hvor meget jeg spiste hehe

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt at læse at der er et håb forude om at kvalmen muligvis kan forsvinde helt... Frygter stadig at spise for meget og for hurtigt, nu hvor sulten endelig står for døren, da jeg netop tænker at det hele vender og kvalmen kommer retur - men hold op det er svært nu hvor sulten endelig melder sig...

Det er så rart for en tid, at føle sig som sig selv igen....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at læse at der er et håb forude om at kvalmen muligvis kan forsvinde helt... Frygter stadig at spise for meget og for hurtigt, nu hvor sulten endelig står for døren, da jeg netop tænker at det hele vender og kvalmen kommer retur - men hold op det er svært nu hvor sulten endelig melder sig...

Det er så rart for en tid, at føle sig som sig selv igen....

ALtså jeg åd bare løs lige så snart jeg havde appetitten til det!.. :) Tror ikke det satte noget i gang?!... kvalmen kom dog igen nogle dage, men syntes ikke det var så intenst! ..

Og uanset hvad, så er det altså mere "behageligt" at kaste op hvis man har mad i maven frem for ren syre.. ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nyd de gode dage.

Føler virkelig med dig. Jeg camperede på wc'et fra uge 5. Stoppede først med at kaste op da han blev født.

Det der hjalp mig var b6 vitaminer. (Så jeg ikke kastede op)

Og så små suntop appelsin juice og tuc salt kiks. (Tog den resterende kvalme)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER