Oprettet December 12, 2013 Jeg skal egentlig først teste d. 28, så der er meget lang tid til endnu. Men men men..... Så kom jeg selvfølgelig- vs et uheld ;) til at tage en test idag... Den er meget svag positiv, tænker I at man kan se resultatet allerede nu?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2013 Hvis du først har testdag d. 28, så har du vel nærmest ikke haft ægløsning endnu? Eller er der noget jeg har misforstået ved dit spørgsmål? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2013 Hvis du først har testdag d. 28, så har du vel nærmest ikke haft ægløsning endnu? Eller er der noget jeg har misforstået ved dit spørgsmål?Tænkte lige det samme.. måske den var der i sidste cyklus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2013 Min sidste mens var d. 28/11, ÆL d. 6-7/12, så jeg skal teste d. 28/12. Har en cyklus på ca. 30 dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2013 Min sidste mens var d. 28/11, ÆL d. 6-7/12, så jeg skal teste d. 28/12. Har en cyklus på ca. 30 dage Hvis du har haft ÆL d. 6/7 burde du have testdag omkring d. 20-22., hvis du altså vil teste når du er 4+0. Dvs. du er 2+6 idag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2013 Hvis du har haft ÆL d. 6/7 burde du have testdag omkring d. 20-22., hvis du altså vil teste når du er 4+0. Dvs. du er 2+6 idag? Hmm. I følge udregneren her på siden, skal jeg teste d. 28. Er altså ikke helt inde i det;) synes det er meget indviklet. Men du er sikker på at eg skal teste d. 20-22.? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2013 Hmm. I følge udregneren her på siden, skal jeg teste d. 28. Er altså ikke helt inde i det;) synes det er meget indviklet. Men du er sikker på at eg skal teste d. 20-22.? Den regner ud fra din cykluslængde.. Men hvis du ved at du har haft ÆL d. 6-7, så kan du teste d. 20-22. Har du testet for ÆL? Langt de fleste får mens eller kan teste positivt 14-16 dage efter ÆL. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2013 Den regner ud fra din cykluslængde.. Men hvis du ved at du har haft ÆL d. 6-7, så kan du teste d. 20-22. Har du testet for ÆL? Langt de fleste får mens eller kan teste positivt 14-16 dage efter ÆL. Jeg har brugt ÆL test denne gang, og de var hvertfald meget positive ;) Men det betyder jo bare, at jeg kan teste før;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2013 Det er godt nok tidligt du har ÆL allerede på dag 9-10. Hvordan vidste du, at du skulle tage en ÆL-test så tidligt? Det lyder mærkeligt, at den ligger så tidligt, hvis din cyklus er på 28 dage :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2013 Det nev og var ømt, så tog et par ÆL test, og de var så positive :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2013 Var test-stregen tydeligere end kontrolstregen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Ro på - og test så igen om en uges tid :) pøj pøj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Vil også sige at du må have "normal" testdag omkring d. 20-22 december.Men vent da nogle dage og test evt. igen, så kan du jo se om testen bliver tydligere. Men du kan også risikere at teste positiv, og det så er et vindæg,. altså et befrugtet æg der ikke sætter sig fast. Krydser fingre :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites