Krone

Pueha! Har været slem :-/

14 indlæg i dette emne

Jeg skal egentlig først teste d. 28, så der er meget lang tid til endnu. Men men men..... Så kom jeg selvfølgelig- vs et uheld ;) til at tage en test idag... Den er meget svag positiv, tænker I at man kan se resultatet allerede nu??

Del dette indlæg

Hvis du først har testdag d. 28, så har du vel nærmest ikke haft ægløsning endnu? Eller er der noget jeg har misforstået ved dit spørgsmål?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du først har testdag d. 28, så har du vel nærmest ikke haft ægløsning endnu? Eller er der noget jeg har misforstået ved dit spørgsmål?

Tænkte lige det samme.. måske den var der i sidste cyklus.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min sidste mens var d. 28/11, ÆL d. 6-7/12, så jeg skal teste d. 28/12. Har en cyklus på ca. 30 dage

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min sidste mens var d. 28/11, ÆL d. 6-7/12, så jeg skal teste d. 28/12. Har en cyklus på ca. 30 dage

Hvis du har haft ÆL d. 6/7 burde du have testdag omkring d. 20-22., hvis du altså vil teste når du er 4+0. Dvs. du er 2+6 idag? 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du har haft ÆL d. 6/7 burde du have testdag omkring d. 20-22., hvis du altså vil teste når du er 4+0. Dvs. du er 2+6 idag?

Hmm. I følge udregneren her på siden, skal jeg teste d. 28. Er altså ikke helt inde i det;) synes det er meget indviklet. Men du er sikker på at eg skal teste d. 20-22.?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm. I følge udregneren her på siden, skal jeg teste d. 28. Er altså ikke helt inde i det;) synes det er meget indviklet. Men du er sikker på at eg skal teste d. 20-22.?

Den regner ud fra din cykluslængde.. Men hvis du ved at du har haft ÆL d. 6-7, så kan du teste d. 20-22. Har du testet for ÆL? 

Langt de fleste får mens eller kan teste positivt 14-16 dage efter ÆL. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den regner ud fra din cykluslængde.. Men hvis du ved at du har haft ÆL d. 6-7, så kan du teste d. 20-22. Har du testet for ÆL? 

Langt de fleste får mens eller kan teste positivt 14-16 dage efter ÆL.

Jeg har brugt ÆL test denne gang, og de var hvertfald meget positive ;) Men det betyder jo bare, at jeg kan teste før;))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er godt nok tidligt du har ÆL allerede på dag 9-10. Hvordan vidste du, at du skulle tage en ÆL-test så tidligt? Det lyder mærkeligt, at den ligger så tidligt, hvis din cyklus er på 28 dage :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det nev og var ømt, så tog et par ÆL test, og de var så positive :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var test-stregen tydeligere end kontrolstregen? 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ro på - og test så igen om en uges tid :) pøj pøj

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil også sige at du må have "normal" testdag omkring d. 20-22 december.
Men vent da nogle dage og test evt. igen, så kan du jo se om testen bliver tydligere. 

Men du kan også risikere at teste positiv, og det så er et vindæg,. altså et befrugtet æg der ikke sætter sig fast.

Krydser fingre  :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER