Forunderligt

Mobilselskaber

25 indlæg i dette emne

Vi vil købe 2 stk iPhone ( :yay ) og vælge nyt/samme mobil selskab. Jeg (og Melissa) har Telenor, min kæreste har brugt taletidskort indtil nu.

 

Jeg syns det er lidt af en jungle, men man kan da få rimeligt meget for pengene de fleste steder.

 

Det jeg vil ha er:

Fri sms og mms

X timer/måned

2-5 GB data/måned

OG gerne:

Afdragsmulighed uden merpris

Telefonforsikring

Ringe gratis til hinanden

 

Så lige en rundspørge til BK damerne, hvilket selskab bruger I, hvilket selskab ville I absolut undgå?

 

Sådan helt usagligt ville jeg vælge Oister, for de har den bedste reklame :D det viser vel lidt om hvad jeg ved om det her område.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi vil købe 2 stk iPhone ( :yay ) og vælge nyt/samme mobil selskab. Jeg (og Melissa) har Telenor, min kæreste har brugt taletidskort indtil nu.

Jeg syns det er lidt af en jungle, men man kan da få rimeligt meget for pengene de fleste steder.

Det jeg vil ha er:

Fri sms og mms

X timer/måned

2-5 GB data/måned

OG gerne:

Afdragsmulighed uden merpris

Telefonforsikring

Ringe gratis til hinanden

Så lige en rundspørge til BK damerne, hvilket selskab bruger I, hvilket selskab ville I absolut undgå?

Sådan helt usagligt ville jeg vælge Oister, for de har den bedste reklame :D det viser vel lidt om hvad jeg ved om det her område.

Jeg ville aldrig vælge tdc, men det skyldes dårlige oplevelser med dem :/

Jeg har Telia og har haft det i 10 år, er rigtig glad for deres pakkeløsninger, fordele osv. Min mobil er købt uden merpris på afbetaling og den eneste grund til, at...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg valgte det, var fordi der var mobilforsikring gratis med, hvis man købte på afbetaling ;) og lige nu køre de med gode rabatordninger, hvis man køber to mobiler på samme tid ;) jeg giver 179 i mdr for fri tale, fri sms/mms, 1 gb data, hvis jeg bruger mere, sænker de hastigheden i stedet for ekstra regning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har telmore. Jeg har aldrig haft problemer med dem og kundeservice er virkelig god, synes jeg! Og de har super god dækning, afbetaling uden merpris (i hvert fald, da jeg købte min!), og jeg er ret sikker på de har alt hvad du efterspørger.

De bruger TDC's netværk, så det er landsdækkende og jeg har aldrig oplevet ikke at have net..

Jeg ville undgå '3', min mand har haft dem og deres dækning er lort! Hvis han er hos hans forældre i Vestjylland, kunne jeg aldrig få fat på ham..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skiftede til Oister den 20. november og har lige rykket mit abonnement over til Telenor på grund af dækningen. Hele tiden ligger jeg på kanten af TDC's net og 3's net, så hver eneste gang det skifter, har jeg ikke dækning i 10 minutter bagefter. Det er så irriterende, så dem vil jeg overhovedet ikke anbefale. Valgte dem ellers fordi de er billige.

 

Telenor:

199 kr./md

Fri tale inkluderet

Fri sms og mms inkluderet

5 GB data

Fri adgang til WiMP

 

3:

179 kr./md

Fri tale inkluderet

Fri sms og mms inkluderet

5 GB data

3's net i Sverige

 

Telmore:

99 kr./md

10 timers tale inkluderet

Fri sms og mms inkluderet

1,5 GB data

Fri Musik

(tilvalg) 5 GB data - 50 kr./md

 

Det er disse teleselskaber jeg kunne finde på at skifte til. Telmore er rigtig gode generelt, 3 er rigtig gode, hvis man bor i byen og det er Telenor også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har telmore. Jeg har aldrig haft problemer med dem og kundeservice er virkelig god, synes jeg! Og de har super god dækning, afbetaling uden merpris (i hvert fald, da jeg købte min!), og jeg er ret sikker på de har alt hvad du efterspørger.

De bruger TDC's netværk, så det er landsdækkende og jeg har aldrig oplevet ikke at have net..

 

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har telmore og har været tilfreds kunde uden problemer i maaaaaange år. :) Jeg har købt en iPhone på afdrag uden merbetaling, men jeg synes deres forsikringsordning er for dyr, så den har jeg fravalgt. Jeg er meget tilfreds med mit abonnement og ELSKER fri musik servicen :)

Jeg er skræmt væk fra 3 for tid og evighed, fordi de fuckede helt absurd meget op i noget nummerskift for mig, men det er mange år siden og ikke en fejl jeg går ud fra, at de laver tit (Det handlede bl.a. om at vi var fire forskellige mennesker, der fik byttet nummer, og mit nummer som jeg skulle have overdraget blev "solgt" til en ny kunde, der så ikke ville af med det igen = en værre ballade + tonsvis af drunken dials fra hans venner til mit nummer :prik)

Telenor huer mig heller ikke. Resten af selskaberne har jeg ikke noget forhold til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har aldrig hørt noget godt om Oister/3 (samme net/ejer).

Jeg har haft Telmore i +10år nu, har aldrig været utilfreds.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har aldrig hørt noget godt om Oister/3 (samme net/ejer).

Jeg har haft Telmore i +10år nu, har aldrig været utilfreds.

:ditto

 

Mit bedste råd er at holde dig langt fra Oister og 3! Har virkelig ringe erfaringer med dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også Telmore og haft det i mands minde, og aldrig været utilfreds. Men der kan du desværre ikke (længere) få fx afdrag uden renter.

 

Vil også se meget på, hvilket net selskabet bruger. Fx har min mand haft Oister, som kører over 3's net og HVER gang kan kørte på arbejde ramte han et dødt område. Det samme er der fx i hos hans forældre i Thisted, og det var møg besværligt at komme ud af. Han har nu Telia (arbejdsbetalt), og der har endnu ikke været "huller" i dækningen og især det mobile netværk (4G) fungerer super godt, hvor mit telmore ikke altid rækker - men jeg kører også med minimum data.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Telmore her også. Jeg har absolut ingen planer om at forlade dem, det fungerer bare og er godt prissat og de taler ikke til mig som om jeg er dum, når jeg få gange har haft brug for deres kundeservice.

Her har vi dårlige og besværlige erfaringer med Telenor:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har begge CBB og ringer gratis til hinanden :)

Jeg giver 149 kr. pr. md.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har telia, og har været kunde i mange år, derfor får jeg mange fede tilbud, og betaler næsten intet for mit mobilt bredbånd og telefoni, men kan en masse. De er søde til at hjælpe. Jeg har en mailadresse på en medarbejder, som jeg skriver til, hvis jeg har problemer, og så ringer de mig op i løbet af dagen. Så jeg klager ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Bibob og er meget tilfredse, vi ringer også gratis til hinanden. Vi giver 99 for vores abonnement

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan jo kun anbefale tdc ;)

De har en ny pakkeløsning, hvor du får 2 abonnomenter over samme løsning - hvor man vist nok ringer og sender sms gratis til hinanden.

Jeg kan ikke helt huske hvordan forlyder sig totalt, men det er da værd at undersøge, nu med to telefoner? :)

Jeg har selv oister og er ikke videre tilfreds, men det er den billigste løsning jeg har lige nu - er dog møg hamrende træt af deres netværk <_< ingen dækning nogle steder.

Telia direkte røvrendte mig, så kan heller ikke anbefale dem. Telenor var ok og det samme med CBB

:)

Men ja.. jeg vil nok kigge i tdcs retning eller Telenor - der har jeg de bedste erfaringer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sjovt, at vi har så forskellige opfattelser af teleselskaber :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har callme,har ellers været kunde hos Telia altid før det, men det blev for dyrt.

Oister og 3 har jeg aldrig hørt godt om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har OiSTER... ;) og er rigtig godt tilfreds :)

Min mand og søn har Telenor, og dem er vi også glade for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har callme giver 200kr i mdn for fri tale, sms, mms og 10GB data

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal det kunne bruges i udlandet? tænker, at det også er en vigtigt ting at have med i overvejelserne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal det kunne bruges i udlandet? tænker, at det også er en vigtigt ting at have med i overvejelserne ;)

Det er ikke umiddelbart så vigtigt. Min kæreste har stadig et hollandsk nr, hans telefon har to simkort. Tror ikke han bruger det alverden. Og vi kommer nok ikke lige ud og rejse snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sendt dig en pm :) Arbejder selv for et mobilselskab i teknisk support :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke umiddelbart så vigtigt. Min kæreste har stadig et hollandsk nr, hans telefon har to simkort. Tror ikke han bruger det alverden. Og vi kommer nok ikke lige ud og rejse snart.

Super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Bibob og er meget tilfredse, vi ringer også gratis til hinanden. Vi giver 99 for vores abonnement

Vi har også bibob her i huset. Der er gode forbindelser stortset alle steder.

Da jeg skulle have nyt selskab var de de billigste.

For 99 kr får jeg 3 timers tale, fri sms/mms, 3gb surf og fri tale til andre bibob kunder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER