Oprettet December 9, 2013 Hej hej. :bunny Jeg har et par spørgsmål nok mest til dem der er blevet gravide efter at have haft spiral.. Jeg fik min spiral ud for 5 dage siden, og begyndte 2 dage efter at pletbløde i et par dage hvorefter det stoppede i går. 1: kan det godt passe at man ikke bløder mere end det eller kommer det måske igen et par dage?? 2: Jeg havde mens ca. en uge inden jeg fik taget spiralen ud, gælder min "gamle" cyklus så stadig eller skal jeg regne efter denne pletblødning?? 3: Jeg havde min spiral i 3 år og i den tid var min mens ret ustabil- dog for det meste stadig en gang i måneden. Hvordan finder jeg ud af/fandt i ud af nogenlunde hvornår mens ville komme og hvornår i skulle teste?? 4: sidst men ikke mindst ;) Hvor lang tid efter blev i gravide??Kærlige hilsner Tea :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2013 Jeg fik fjernet min hormonspiral den 30/10 og blødte lidt de efterfølgende dage (der måtte rodes ret meget deroppe for at få spiralen ud :wacko ). Jeg havde ikke mens i de 6,5 år jeg havde spiral, men lidt brunt udflåd af og til. Jeg havde ægløsning omkring den 18/11 og testede positiv den 1/12 - altså blev jeg gravid i 1. cyklus efter spiralen :7himmel Så jeg tror bestemt du kan regne med din gamle cyklus og så er det bare med at klø på :P Held og lykke :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2013 Eeej det lyder jo næsten for godt til at være sandt! Hehe :)Jeg tror at vi klør på i december og tester først i januar hvis ikke jeg får mens.. derefter kan vi begynde at regne på det hvis den ikke er der :)Tak for svar.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Jeg fik taget min spiral ud d 7/11 og blødte sådan okay d 9-10/11, havde derefter ÆL d 19 og har hverken fået en positiv test eller min menses siden.... Jeg havde min første spiral i 3,5 år og fik den derefter udskiftet med den jeg lige har fået taget ud. I den korte pause jeg havde imellem spiralerne, havde jeg normal cyklus, så er lidt træt af at det ikke virker nu :( Ønsker dig held og lykke :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 ^^ Det lyder da både træls og underligt! :wacko Men ønsker også dig held og lykke :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2013 Jeg fik min kobber spiral ud D. 9/8-2013 og 9 dage senere altså D. 18/8-2013 er jeg blevet gravid og er nu 17+5 henne og venter en dejlig dreng <3 held og lykke til dig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites