Oprettet January 25, 2011 åhh hvor er jeg bare irriteret og træt af hele vores situation lige nu :angry vi havde jo brand den 1 januar og har derefter været genhuset i et mindre hus lige ved siden af vores gård, det er jeg selvfølgelig rigtig glad for at det kunne lade sig gøre men nu er jeg nået dertil hvor min tålmodighed er sluppet op. skadesservice var færdige inde hos os fredag den 14 og meldte det klar til håndværkere, der skal en elektriker, maler og tømre derind. hele den næste uge skete der ikke en skid på trods af at vi ringede hele tiden for at spørge hvor de da blev af. igår mandag kom der endelig en elektriker ud og kiggede kl 14, men kun for at kigge og han kunne intet sige om hvor lang tid det ville tage. idag er huset igen gabende tomt :prik jeg gider bare snart ikke kæmpe med dem mere, hvad fanden venter de på, kan de ikke fatte at vi er en familie med 3 børn der bare meget snart gerne vil have deres vante hverdag tilbage igen. og for at det ikke skal være løgn var oliefyret herinde løbet tør for olie i nat, brrr en kold morgen at komme ud af sengen. og ja de kan jo selvfølgelig først komme imorgen og fylde op :box og elias er syg og kaster op. jeg gider ikke mere, går ud og graver mig ned. undskyld en gang :hshit jeg kom med, skulle lige af med det og det gik ud over jer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 :kram2 :kram2 kan godt forstå det er hårdt. Stakkels jer at skulle så meget igennem og god bedring med den lille. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Min tanke er, at alle de håndværker, som skal sætte huset i stand muligvis allerede har kalenderen booket, og derfor er de kun lige over for at se, hvad og hvor meget der skal gøres, for evt. at presse det ind i kalenderen. Og ja det er skide træls, at skulle gå og vente på, men sådan er det. Og i det mindste har i ikke skulle kæmpe med forsikringsselskabet om, hvem der skulle betale regningen for at udbedre skaden. Det skulle vi, da vi havde vandskade i 2007. Vi skulle kæmpe 10 mrd, inden vi kunne få lavet problemet... men :kram herfra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Sender dig lige en masse :kram2 :kram2 Sikke en træls situation i står i, kan godt forstå du er ved at få nok :blink Godbedring med den lille :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Ja det er træls at skulle gå og vente. Men er enig med Gitte i, at håndværkerne sikkert er booket fuldt ud lige nu, derfor de ikke er kommet. Hvis de ikke har givet jer en præcis dato, for hvornår de kommer, så kan i jo ikke rigtig brokke jer over de ikke kommer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Ja det er træls at skulle gå og vente. Men er enig med Gitte i, at håndværkerne sikkert er booket fuldt ud lige nu, derfor de ikke er kommet. Hvis de ikke har givet jer en præcis dato, for hvornår de kommer, så kan i jo ikke rigtig brokke jer over de ikke kommer ;) det jeg brokker mig over er at når skadesservice var færdige for snart 14 dage siden så sker der bare ikke mere så snart håndværkerne skal til:( tror bare det havde været anderledes hvis vi f.eks havde boet på hotel som vi gjorde i starten, så ville det jo være noget dyere for forsikringen og mon ikke de så godt kunne finde ud af at hyre nogle håndværkere der havde tid. men det er jo ganske gratis for forsikringen at ha os boende herinde så de har jo tid nok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 det jeg brokker mig over er at når skadesservice var færdige for snart 14 dage siden så sker der bare ikke mere så snart håndværkerne skal til:( tror bare det havde været anderledes hvis vi f.eks havde boet på hotel som vi gjorde i starten, så ville det jo være noget dyere for forsikringen og mon ikke de så godt kunne finde ud af at hyre nogle håndværkere der havde tid. men det er jo ganske gratis for forsikringen at ha os boende herinde så de har jo tid nok kontakt forsikringsselskabet og hør ad, hvilke aftaler der er lavet. Og hvis de forsøger at snyde udenom, så må der en advokat på... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Kan dælme godt forstå, at du er frustreret :kram Nu må de få fingeren ud ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Ejj en irriterende situation :kram2 Håber snart det løser sig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Hvor må det være frustrende :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Åhhh Camilla.. Kan godt forstå du er frustrerende.. Det er sku heller ikke sjovt og stå der - lige ved siden af sit hjem - og ikke kan få en normal hverdag... :( KÆMPE kram til dig/jer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites