Oprettet December 8, 2013 Ja, jeg ligger jo vandret efter min knæoperation i torsdag og keder mig for et godt ord. Så derfor prøver jeg at få skrabet en liste sammen med hvilke film man bare skal se. Hvad er på din must see-liste? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 De urørlige er vildt god! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 Livet er smukt The blind side Forrest Gump 60 seconds Ringenes herre Men hvad er du til? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 Seven American history X Walk the line Evigt solskin i et pletfrit sind The Shawshank redemtion (en verden udenfor) The Godfather Schindlers liste Inception Léon Livet er smukt The Deer hunter Slumdog Millionaire Og de knap så alvorlige Love actually (der ofte kommer i fjernsynet til jul ;)) Up (animation) Mary og Max (animation) Pretty woman Dirty dancing Og de danske: Blinkende lygter Festen Efter brylluppet Og jeg kan SAGTENS komme med flere forslag! :D (du kan også altid kigge lidt her ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 Er man til tåbeligt action, så er der Liam Neesons film og marvel-produktionerne :) Fast and furious serien, The expendables 1+2. De nye star trek.. jaeh :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 Livet er smukt Leon The Mighty Up Dirty Dancing Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 Amelie fra Montmatre A Clockwork Orange The Great Gatsby (Både den nye og den fra 1974) Gøgereden Romeo + Juliet Alice i Eventyrland (Både Disneys tegnefilm og den med Johnny Depp) Star wars filmene (som jeg er igang med at lære at elske ;)) Og hvis serier også er aktuelle, så er jeg varm fortaler for Desperate Housewifes og Big Bang Theory :) God bedring med knæet :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 Borte med blæsten Da Harry mødte Sally Dirty dancing Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 Elsk mig igen! Den bedste kærligheds film nogensinde!! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 De urørlige er vildt god! Den er så fantastisk. Har den liggende på iTunes og så den her den anden dag. Græder HVER gang jeg ser den :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 Livet er smuktThe blind sideForrest Gump60 secondsRingenes herreMen hvad er du til? Jeg er som sådan ikke til noget specielt, bare det ikke er for sukkersødt eller gyser/horror. Det kan jeg slet ikke klare. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 Seven American history X Walk the line Evigt solskin i et pletfrit sind The Shawshank redemtion (en verden udenfor) The Godfather Schindlers liste Inception Léon Livet er smukt The Deer hunter Slumdog Millionaire Og de knap så alvorlige Love actually (der ofte kommer i fjernsynet til jul ;)) Up (animation) Mary og Max (animation) Pretty woman Dirty dancing Og de danske: Blinkende lygter Festen Efter brylluppet Og jeg kan SAGTENS komme med flere forslag! :D (du kan også altid kigge lidt her ;)) Knald gode foreslag! Tusind tak :D Har lige sat Slumdog Millionaire på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 Er man til tåbeligt action, så er der Liam Neesons film og marvel-produktionerne :)Fast and furious serien, The expendables 1+2.De nye star trek.. jaeh :P Kender faktisk ikke til nogle af de serier de har nævnt. Men Fast and Furious - er det ikke den serie, hvor hovedpersonen eller sådan noget lige er død? Livet er smuktLeonThe MightyUpDirty Dancing (Y) Rigtig gode foreslag! Tusind tak :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 Forrest Gump Shawshank Redemption De urørlige Harry Potter 1-7 Coco before Chanel Chocolat Up Despicable Me 1 & 2 Blinkende Lygter De Grønne Slagtere Adams Æbler Marley and Me (husk lommetørklæder her :bye ) Du ramte meget godt mange af mine yndlingsfilm. Nu ved jeg da hvad jeg skal se i morgen :D The notebook! :biglove Åhh, den er så god. Så skal der bare købes kleenex inden ;) Amelie fra MontmatreA Clockwork OrangeThe Great Gatsby (Både den nye og den fra 1974)GøgeredenRomeo + JulietAlice i Eventyrland (Både Disneys tegnefilm og den med Johnny Depp)Star wars filmene (som jeg er igang med at lære at elske ;))Og hvis serier også er aktuelle, så er jeg varm fortaler for Desperate Housewifes og Big Bang Theory :)God bedring med knæet :balloons Kunne godt være jeg skulle finde Alice i Eventyrland (nu får jeg også lyst til at se Finding Neverland :7himmel ). Også rigtig gode foreslag. Tusind tak for det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 Borte med blæstenDa Harry mødte SallyDirty dancing Har hørt meget om "Da Harry mødte Sally", men hvad er handlingen egentlig? Elsk mig igen! Den bedste kærligheds film nogensinde!! :) Noted! :D Den må jeg se! Tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2013 Jo, Paul Walker - Brian OConner døde den 30. november ved en bilulykke... Men serien er fantastisk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2013 Jo, Paul Walker - Brian OConner døde den 30. november ved en bilulykke... Men serien er fantastisk Snøft snøft, det er jeg stadig ikke kommet mig over.Har lige set alle filmene igennem igen for at mindes lidt :P de er dælme god underholdning og så er han jo virkelig en lækkerbisken! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2013 Realistisk: My life without me (smuk og dyb film) De urørlige Romantik: The hollyday (god lige her op mod jul) Love actualy Dirty dancing Historiske: Stolthed og fordom The dutches Braveheart Fantacy: Hobbiten Ringenes herre Twillight Harry Potter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2013 Snøft snøft, det er jeg stadig ikke kommet mig over. Har lige set alle filmene igennem igen for at mindes lidt :P de er dælme god underholdning og så er han jo virkelig en lækkerbisken! Vi er igang med nøjagtig det samme herhjemme :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2013 Amelie fra Montmartre. Barbamama har allerede nævnt den men den ER min all time yndlingsfilm i verden. Forrest Gump er også en film jeg kan se igen og igen. Chokolat. Johnny Depp er bare skøn. Shine The Piano Blå , Hvid og Rød hvis det godt må blive lidt æstetisk og langsomt. Elsker musikken (også i de to ovennævnte). Eller "børnefilm": :rolleyes Shrek filmene Ice Age filmene De Utrolige Min skøre familien Robinson Grusomme mig 1+2 Monsters inc Find Nemo Chihiro og Heksene De levende Slot Bennys Badekar Jeg har sikkert glemt nogle... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2013 Hvis du er til serier, er Blue Bloods også rigtig god samt the good wife... Del dette indlæg Link to post Share on other sites