Besvaret December 1, 2015 Vi nyder udsigten :) Hov, hvor er I på vej hen?? :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 Hov, hvor er I på vej hen?? :p Haha det er på vej hjem fra Edinburgh, vi havde en forlænget weekend derovre :) Det var morgengaven til Rasmus. Super fed by!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 Min søde juledreng :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 Min søde juledreng :loveshower Hvor er det en fed bluse. Hvor er den fra? Og så fin juledreng :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 Hvor er det en fed bluse. Hvor er den fra? Og så fin juledreng :biglove Ja, han er så fin - også selvom han stadig er fyldt med knopper fra sygdom. Blusen er fra NeXT :) http://dk.nextdirect.com/en/g412506s7 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 Haha det er på vej hjem fra Edinburgh, vi havde en forlænget weekend derovre :) Det var morgengaven til Rasmus. Super fed by!!! Lækkert :loveshower Håber I havde en god tur! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2015 Lækkert :loveshower Håber I havde en god tur! Vi havde en fantastisk tur, og nød det alle 3 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2015 1 års fødselsdags trold :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2015 1 års fødselsdags trold :balloon Årh så sød og fin :wub Det ser ud til at have været en god fødselsdag :yay Tillykke med hende :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2015 Årh så sød og fin :wub Det ser ud til at have været en god fødselsdag :yay Tillykke med hende :balloon Tusind tak :-) det var en skøn dag. Det der er taget lige som vi stod op og fik morgenmad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2015 :biglove Åh, hvor jeg glæder mig til at kunne tage et lignende billede :kullerOg nu sidder hormonella med tårer i øjnene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Årh den kønneste lille julepige :biglove Håber min E kommer til at få de samme krøller som din :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Adam har slået hele kvarterets fortov her til formiddag Og så har han endelig forstået 'ae ae' og aer alt : Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Adam har slået hele kvarterets fortov her til formiddag :wub Og så har han endelig forstået 'ae ae' og aer alt :biglove sikke en flittig ung fyr :super :wub hvor er han kær :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 :wub sikke nogle skønne piger I har jer :kuller man kan se hvor stolt Anna er :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 sikke en flittig ung fyr :super :wub hvor er han kær :kuller :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 :kiss Så forsigtig han aer bamsen :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 Så forsigtig han aer bamsen :wub Ja, han har virkelig forstået det nu - så kært altså :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 Ja, han har virkelig forstået det nu - så kært altså :kuller Såååå dejligt :kuller skønne dreng :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2015 Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige til det her billede :lolhit :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2015 Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige til det her billede :lolhit :biglove Jeg elsker Vs udtryk :Lol Har farmand og E aftalt at inddrage hans julegaver eller hvad går det mon ud på? Del dette indlæg Link to post Share on other sites