Besvaret November 25, 2015 Ej hvor er hun fin og dygtig :loveshower Og en rigtig lille bogorm, ser det ud til? ;) :wub Tak søde, ja man skal jo starte tidligt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2015 Moren bliver ret stolt når knægten er helt opslugt af instrument-lære men okay, han blev også udsat for en del af morens koncerter, da han lå i maven Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2015 Tak søde mine æggestokke siger sq også de er klar til en mere :lolhit Hun er bare top kær altså :wub har I snakket om en 2'er? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2015 Moren bliver ret stolt når knægten er helt opslugt af instrument-lære :D :kuller men okay, han blev også udsat for en del af morens koncerter, da han lå i maven :) Han har jo lyttet til god musik i 9 måneder i din mave, så man kan vel ikke fortænke ham i at forsætte :wubMen han får da helt ondt i nakken, kære Adam :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2015 Han har jo lyttet til god musik i 9 måneder i din mave, så man kan vel ikke fortænke ham i at forsætte :wub Men han får da helt ondt i nakken, kære Adam :kuller Ja, han insisterer på at sidde helt oppe foran! Skøre unge! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2015 Hun er bare top kær altså :wub har I snakket om en 2'er? ;) Hehe ja jeg er temmelig skruk efter en 2er. Men er ved at have manden overbevist om at vi skal starte i det nye år, så passer det nogenlunde med at jeg kan blive færdig med min elevplads :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2015 Ja, han insisterer på at sidde helt oppe foran! Skøre unge! :P Så får han jo det hele med :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2015 Hehe ja jeg er temmelig skruk efter en 2er. Men er ved at have manden overbevist om at vi skal starte i det nye år, så passer det nogenlunde med at jeg kan blive færdig med min elevplads :) :kuller hvor er det spændende :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Sidder så fint og stabilt nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Sidder så fint og stabilt nu! :glad så fint Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Sidder så fint og stabilt nu! Dygtige pige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Hvor er hun sej Sara :) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Sidder så fint og stabilt nu! Store dygtige liff ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2015 Godt nok lige et par dage gammel men lidt sød: "Se lige mig mor, jeg en nemand!" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2015 Godt nok lige et par dage gammel men lidt sød: "Se lige mig mor, jeg en nemand!" Hvor fint!Aksel nægtede at gå ind i den, men syntes til gengæld det var det sjoveste i hele verden at se de andre børn gøre det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2015 Godt nok lige et par dage gammel men lidt sød: "Se lige mig mor, jeg en nemand!" så godt. Er det i storcenteret ?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2015 Fra igår da vi så julemanden tænde juletræet i byen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2015 Hvor fint! Aksel nægtede at gå ind i den, men syntes til gengæld det var det sjoveste i hele verden at se de andre børn gøre det :D Hehe ja det er nogle gange bedre bare at se de andre tosse rundt :lolhit så godt. Er det i storcenteret ??Jeps :) Fra igår da vi så julemanden tænde juletræet i byen. Hvor fint :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2015 Tak for ros af Liff :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2015 Åååååååårh!!! :kuller Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites