Besvaret May 1, 2016 Mine skønne drenge. De næste 3 dage må jeg nøjes med at kigge på billeder af min store dreng... Dejlige drenge :biglove jeg er sikker på Marius får nogle dejlige dage :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2016 Du har en meget dejlig dreng :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2016 Du har en meget dejlig dreng :biglove :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2016 Du har en meget dejlig dreng :biglove Hvor er det nu i bor? Han må altså godt blive min kommende svigersøn! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2016 Hvor er det nu i bor? Han må altså godt blive min kommende svigersøn! :kuller Haha, du er sød! Vi bor på Amager, så der er lidt langt til Sørvad (ikke?) ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2016 Haha, du er sød! Vi bor på Amager, så der er lidt langt til Sørvad (ikke?) ;) De må studere i Århus sammen om 17år :D (Lokke lokke lokke :p ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2016 De må studere i Århus sammen om 17år :D (Lokke lokke lokke :p ) Det må tiden vise ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2016 Det må tiden vise ;) Hehe ja! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2016 Det må tiden vise ;) Skriver hun, fast besluttet på, at hendes lille søn aldeles ikke skal flytte så langt væk fra mor ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2016 Skriver hun, fast besluttet på, at hendes lille søn aldeles ikke skal flytte så langt væk fra mor ;) Haha, ja det var min næste tanke - næst efter 'gad vide om han bliver sådan en der skal "læse" eller om han slægter resten af de mandlige medlemmer af familien på og bliver håndværker' :lol og det VAR faktisk i den rækkefølge :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2016 Haha, ja det var min næste tanke - næst efter 'gad vide om han bliver sådan en der skal "læse" eller om han slægter resten af de mandlige medlemmer af familien på og bliver håndværker' :lol og det VAR faktisk i den rækkefølge :P :Lol jeg har høje ambitioner om mine børn.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 Ny sommerfrits! Hvor er hun kær! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 Årh kønne Luna (med mega lækkert hår! Er du vimmer, det ser tykt og blødt ud! :o), frække søde Adam og Lollerbergs skønne regnfriske dejlige dreng (Årh hvad er det nu, han hedder Aksel? :blush) Simpelthen så dejlige børn altså :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 Årh kønne Luna (med mega lækkert hår! Er du vimmer, det ser tykt og blødt ud! :o), frække søde Adam og Lollerbergs skønne regnfriske dejlige dreng (Årh hvad er det nu, han hedder Aksel? :blush) Simpelthen så dejlige børn altså :biglove Helt rigtigt husket :) Min dejlige Aksel :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 Helt rigtigt husket :) Min dejlige Aksel :biglove Ja jeg mente det nok. Det er sådan et godt navn, synes jeg! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 Ja jeg mente det nok. Det er sådan et godt navn, synes jeg! :bigloveTak :) Jeg synes også det er ret fint, men jeg er måske også lidt farvet :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 Tak :) Jeg synes også det er ret fint, men jeg er måske også lidt farvet :lol Formodentlig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 Årh kønne Luna (med mega lækkert hår! Er du vimmer, det ser tykt og blødt ud! :o), frække søde Adam og Lollerbergs skønne regnfriske dejlige dreng (Årh hvad er det nu, han hedder Aksel? :blush) Simpelthen så dejlige børn altså :biglove Hun har mega lækkert hår! :kuller og masser af det (ligesom sin mor!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2016 Man kommer helt tæt på krokodillerne i Aalborg zoo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2016 (Godt nok fra igår) Altan-hygge :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2016 (Godt nok fra igår) Altan-hygge :biglove Åh hvor hyggeligt :wub og hvor er dine børn blevet store! Især lille STORE E overrasker mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites