Besvaret March 30, 2016 Ej et super godt og skønt billede :biglove Og hvor ser hun ud til at hygge sig :) Tak søde hun hyggede sig også helt vildt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Når man som mor tager billeder i smug af sine børn, fanger man nogle fantastiske øjeblikke :biglove :kuller :wub Fantastisk! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2016 Ikke for stor til en god viklekrammer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 A smager is for første gang: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 A smager is for første gang: :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Bemærk begejstringen/glæden i øjne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Bemærk begejstringen/glæden i Marius' øjne :glad Glade dreng altså :kuller :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 William har været i bad og går så selv på værelset og finder lidt tøj frem Det er jo heller ikke sådan at huske at underbukserne skal være inderst Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 William har været i bad og går så selv på værelset og finder lidt tøj frem :super Det er jo heller ikke sådan at huske at underbukserne skal være inderst ;) Det er altså svært! :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2016 :wub nåhhhhhh :kuller hvor er hun skøn :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2016 Elsker bare de øjeblikke hvor mine drenge virkelig formår at hygge sig sammen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2016 Min lækre knægt :biglove Skønne dreng :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2016 Elsker bare de øjeblikke hvor mine drenge virkelig formår at hygge sig sammen :biglove Hvor er de kære :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2016 :wub nåhhhhhh :kuller hvor er hun skøn :biglove Hvor er hun køn :biglove Tak i 2 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2016 Ih hvor jeg altså lige elsker V endnu højere, når jeg gang på gang ser, hvor god en storebror han er :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2016 Ih hvor jeg altså lige elsker V endnu højere, når jeg gang på gang ser, hvor god en storebror han er :wub Årh! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2016 Ih hvor jeg altså lige elsker V endnu højere, når jeg gang på gang ser, hvor god en storebror han er :wub Nåhhhhh :wub hvor er det et skønt billede, smelt smelt :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2016 Mine skønne drenge. De næste 3 dage må jeg nøjes med at kigge på billeder af min store dreng... Del dette indlæg Link to post Share on other sites