Besvaret February 14, 2016 :kuller :kuller :kuller Det er næsten okay at blive vækket, når det er af en glad og entusiastisk lille troldunge :D Ja og når det først er 7.30 er det faktisk også helt ok :biglove :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2016 Ja og når det først er 7.30 er det faktisk også helt ok :biglove :D Min lille bandit var et festfyrværkeri - og fyldte bleen :rolleyes - kl 5 (hun var gået i seng kl 19). Men hyggeamning og ekstra tid i begge sider gav alligevel ro igen, og så stod hun op efter 8 - såååå dejligt :D Det er fordelen ved at være alene hjemme (selv hunden er med hos svigerforældrene) - der er ingen andre til at vække os, eller nogen grund til at stå op selvom baby sover :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2016 Min lille bandit var et festfyrværkeri - og fyldte bleen :rolleyes - kl 5 (hun var gået i seng kl 19). Men hyggeamning og ekstra tid i begge sider gav alligevel ro igen, og så stod hun op efter 8 - såååå dejligt :D Det er fordelen ved at være alene hjemme (selv hunden er med hos svigerforældrene) - der er ingen andre til at vække os, eller nogen grund til at stå op selvom baby sover :D Aaaarh luksus! :D Jeg var så heldig at B og V kiggede tegnefilm i Vs seng. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2016 Aaaarh luksus! :D Jeg var så heldig at B og V kiggede tegnefilm i Vs seng. :yay Skønt! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2016 Ingen tvivl om at de to elsker hinanden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2016 Ingen tvivl om at de to elsker hinanden :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2016 Lidt træt Jeg måtte prikke til ham flere gange, for han stod og faldt sammen. Lille pus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2016 Lidt træt ;) Jeg måtte prikke til ham flere gange, for han stod og faldt sammen. Lille pus :biglove :wub hvordan gik det i børnehaven? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2016 :wub hvordan gik det i børnehaven? Jeg har skrevet lidt i min mor-tråd :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2016 Jeg har skrevet lidt i min mor-tråd :kiss Jeg har læst :kiss dejligt med en god start på en ny (og god -basta! ) uge! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Adam hjælper lige mor med at røre i sovsen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Adam hjælper lige mor med at røre i sovsen :kuller Nåhhhhhh hvor er han kær :wub han ser meget koncentreret ud :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Nåhhhhhh hvor er han kær :wub han ser meget koncentreret ud :kuller Lige min tanke, at han ser koncentreret ud :D Søde lille køkkenhjælper :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Adam hjælper lige mor med at røre i sovsen :kuller Skønne dreng :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Vaske-buddies :D Man kommer længst ved fælles hjælp :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Sikke nogle skønne unger herinde, både Adam (og mor!), Tulle og V :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Sikke nogle skønne unger herinde, både Adam (og mor!), Tulle og V :loveshower :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Barbamama: fedt at se at du også har dygtige husholdnings-hjælpere :) hvor ser de søde ud :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Tak piger :biglove V er faktisk YDERST hjælpsom mht tøjvask. Han slæber posen i elevatoren, kører med den på trækvogn, smider tøjet i maskine, lukker lågen til maskine (+ alle andre maskiner på vaskeriet), fejer hvis han får lov, trykker på knapper hvis jeg løfter ham, hiver tøj ud igen og trækker det hjem i vognen. :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Tak piger :biglove V er faktisk YDERST hjælpsom mht tøjvask. Han slæber posen i elevatoren, kører med den på trækvogn, smider tøjet i maskine, lukker lågen til maskine (+ alle andre maskiner på vaskeriet), fejer hvis han får lov, trykker på knapper hvis jeg løfter ham, hiver tøj ud igen og trækker det hjem i vognen. :respekt Hvor skønt :biglove Adam er også virkelig hjælpsom, men ofte er det mere til gene end gavn (når det rene tøj feks skal spredes ud over hele gulvet :P ), men han er jo også noget yngre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Hvor skønt :biglove Adam er også virkelig hjælpsom, men ofte er det mere til gene end gavn (når det rene tøj feks skal spredes ud over hele gulvet :P ), men han er jo også noget yngre :) Hehe ja ja sådan var det også med Valdemar, da han var yngre, men nu er han rent faktisk en hjælp :yay Så det kommer jo lige pludselig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 29, 2016 Jeg er simpelthen den heldigste Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 29, 2016 Jeg er simpelthen den heldigste :biglove :biglove Hvor er de kære :biglove sikke de ligner hinanden lige pludselig :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 29, 2016 Hvor er de kære :biglove sikke de ligner hinanden lige pludselig :wub Ja de har virkelig nogle fællestræk :D De er skæppe skønne :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites