Besvaret July 28, 2015 Når man sidder i Prag og får det her sendt af far :biglove så savner man fandme sin guldklump! :( Gud, hvor er han kær :kuller Jeg elsker hans ansigtsudtryk! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2015 Gud, hvor er han kær :kuller Jeg elsker hans ansigtsudtryk! :wub :kiss min lille tyksak :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 Skønne knægt :kuller Tak :kiss jeg er også fan :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 Fra i torsdags. Vi hygger til festival :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2015 Klar parat børnehavestart! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2015 Klar parat børnehavestart! Aaaw de bliver så store! :biglove (:boo) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2015 Aaaw de bliver så store! :biglove (:boo) Ja det er vildt, spændende, fedt og sørgmodigt samtidig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2015 Hvor ser hun sød og helt klar parat ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2015 Hvor ser hun sød og helt klar parat ud :) Tak søde! :kiss hun er bare klar og i min verden mega sej! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Efter en lang tur i zoo. I bobaen på ryggen af mig. Gisp der er langt hjem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Hold da helt fast kan du bære ham sådan... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2015 Hold da helt fast kan du bære ham sådan... :)Han er gudskelov en lille fyr på små 14 kg. Og så er det en god sele, så ja jeg kan godt bære ham. Plejer dog at prioritere at tage en af de små op på maven, men de var så mætte af indtryk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2015 Fra i går godt nok - men jeg synes at det er så fint: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2015 Gårsdagens skadede kriger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2015 Fra i går godt nok - men jeg synes at det er så fint: Ren idyl ❤️❤️❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2015 Gårsdagens skadede kriger Åh Adam altså - håber han er okay? :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2015 Åh Adam altså - håber han er okay? :kiss Bortset fra den flotte flænge mellem øjnene, der nok efterlader et fint ar, så virker han okay. Han har selvfølgelig været træt i dag, men kom jo også sent i seng i går ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2015 Adam photobomber mor og far Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2015 Adam photobomber mor og far :D Sille et dejligt familiebilled Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2015 Adam photobomber mor og far :D Åh en skøn familie :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2015 Adam photobomber mor og far :D :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites