Besvaret August 2, 2016 Marius havde både sin store blå bruder traktor og gyldevogn med i seng :DIda har jo også hendes 5 girafbamser, hendes hund(hun fik i Kbh), en minionbamse, en abebamse og hendes spiserman dragt. Så der er ikke meget plads til den lille dame i sengen mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2016 Der er bare noget over små børn i regntøj :kuller :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2016 Hold nu op, hun er cute BBM! :kuller og så med en farve-matchende sydvest :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2016 Tak :kiss Er også ret vild med den lille hat der :D :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2016 Arj, hvor er hun herlig! :D :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2016 Årh hvor er hun dejlig Mette Jeg måtte stoppe Nohr i regnbukserne i dag, bare fordi (Beklager at det er i den forkerte tråd!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2016 Aaaaaw hvor er han cute :wub Der er bare noget med det regntøj der :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2016 De er dejlige ungerne i regntøj :kuller men jeg må gå i modsat retning ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2016 Aaaaaw, hun er dejlig :biglove Og solskinsbilleder er absolut lige så skønne som dem i regnvejr :D (hvor er I, det ser mega lækkert ud?) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 Aaaaaw, hun er dejlig :biglove Og solskinsbilleder er absolut lige så skønne som dem i regnvejr :D (hvor er I, det ser mega lækkert ud?) Vi er på Kreta det er mega lækkert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 Vi er på Kreta det er mega lækkert :) Niiiiice :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 Camolette: skøn unge (som altid) :wub Og nuj hvor ser det lækkert ud - rigtig god ferie :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 De er dejlige ungerne i regntøj :kuller men jeg må gå i modsat retning ;) Hold op hvor det ligner Pegasus' strandstole. Er det der I er? Vi kom hjem derfra i nat.Edit: min mand kunne konkludere at parasollen står igennem bordet. Men det ligner Rethymnon strand i hvert fald. Og god ferie. Vi havde fantastisk vejr :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Hold op hvor det ligner Pegasus' strandstole. Er det der I er? Vi kom hjem derfra i nat. Edit: min mand kunne konkludere at parasollen står igennem bordet. Men det ligner Rethymnon strand i hvert fald. Og god ferie. Vi havde fantastisk vejr :) Det er Rethymnon strand :) jeg kan ikke huske hvad hotellet med til stranden hedder, vi bor lidt op af en sidegade :) Her er bare lækkert! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Camolette: skøn unge (som altid) :wub Og nuj hvor ser det lækkert ud - rigtig god ferie :yay Tak søde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Det er Rethymnon strand :) jeg kan ikke huske hvad hotellet med til stranden hedder, vi bor lidt op af en sidegade :) Her er bare lækkert! Der er mega lækkert!Min familie er kommet på det samme hotel hvert år siden 1991. Det var 5. Gang jeg var afsted og 1. Gang med Silke Elia. Men det er en dejlig by med små børn, synes jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Hold op hvor det ligner Pegasus' strandstole. Er det der I er? Vi kom hjem derfra i nat. Edit: min mand kunne konkludere at parasollen står igennem bordet. Men det ligner Rethymnon strand i hvert fald. Og god ferie. Vi havde fantastisk vejr :) Er det ikke bare standard Kreta strandstole? De ser hvert fald også sådan ud ved Platanias og Elafonissi :) og hvor ser det skønt ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2016 Er det ikke bare standard Kreta strandstole? De ser hvert fald også sådan ud ved Platanias og Elafonissi :) og hvor ser det skønt ud :)De kan have mange forskellige farver :) Men her var alt bare ens - også Bananen ude i havet. Derfor det et øjeblik lignede. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2016 Annas ben kan klatre/cykle/hoppe/løbe virkelig langt, men efter 200 m gang med mor og far er de lige ved at falde af :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2016 Annas ben kan klatre/cykle/hoppe/løbe virkelig langt, men efter 200 m gang med mor og far er de lige ved at falde af :rolleyes Hun er sød. Sådan sad Silke Elia også på Kreta ;) :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2016 Alfred kan da selv køre kusinens barnevogn: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2016 Alfred kan da selv køre kusinens barnevogn: Store dreng :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2016 Min yndlings-duo :biglove Nåhhhhh :wub kæft de er kære :kuller hvor er Adam dog blevet stor :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Nåhhhhh :wub kæft de er kære :kuller hvor er Adam dog blevet stor :O Ja, de er et skønt makkerpar :kuller han er blevet SÅ stor, det er helt vildt :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites