Guest

Er jeg den eneste?

19 indlæg i dette emne

Er jeg virkelig den eneste der har studset lidt over denne reklame? Baby- og børnetøj skal da ikke være "frækt"! Eller er det bare mig der tillægger reklamen noget, som ikke er der? :unsure

post-2846-0-05986800-1386276834_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har gjort det samme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser det ikke som kinky fræk, men som frække Frederik fræk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser det ikke som kinky fræk, men som frække Frederik fræk :)

Samme. Jeg studsede ikke spor. Måske fordi vi er jyder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme. Jeg studsede ikke spor. Måske fordi vi er jyder?

Det kan være ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser det ikke som kinky fræk, men som frække Frederik fræk :)

 

Samme. Jeg studsede ikke spor. Måske fordi vi er jyder?

 

Jeg tænkte det samme som jer, men kan på ingen måde siges at være jyde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det er en mærkelig sætning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser det ikke som kinky fræk, men som frække Frederik fræk :)

:ditto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser det ikke som kinky fræk, men som frække Frederik fræk :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes faktisk hele annoncen er lidt underligt. Synes der er lidt for meget Google translate over det. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser det ikke som kinky fræk, men som frække Frederik fræk :)

Sådan tænkte jeg også.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes faktisk hele annoncen er lidt underligt. Synes der er lidt for meget Google translate over det. :unsure

 

Prøvede også lige at google firmaet og det eneste jeg fandt var et polsk firma. Så du kan godt have ret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste det som gavtyv fræk :) så synes ikke den var spor underlig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg lige siddet og kigget lidt på webshoppen, og den virker altså ret mærkeligt. Bare det at jeg ikke kan finde cvr-nummer, kontaktoplysninger osv. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg lige siddet og kigget lidt på webshoppen, og den virker altså ret mærkeligt. Bare det at jeg ikke kan finde cvr-nummer, kontaktoplysninger osv. :unsure

Det er nok ikke lige der man skal lægge sine penge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke kunne finde dem på trustpilot eller kunne finde nogle erfaring med dem nogle steder på nettet. Så vidt jeg har forstået, så er det en klub man melder sig ind i, og så får man tana i kræft af sit medlemskab. :unsure

Jeg tænker om det kan være noget Ki og Martin bør gå ind i, om de har et eller andet ansvar for kvaliteten af annoncerne herinde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke kunne finde dem på trustpilot eller kunne finde nogle erfaring med dem nogle steder på nettet. Så vidt jeg har forstået, så er det en klub man melder sig ind i, og så får man tana i kræft af sit medlemskab. :unsure

Jeg tænker om det kan være noget Ki og Martin bør gå ind i, om de har et eller andet ansvar for kvaliteten af annoncerne herinde?

 

Det var også min tanke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PLUSbaby er et helt nystartet site, der ikke har kørt længere tid end I har set reklamerne herinde. Derfor vil man nok ikke allerede kunne finde noget på Trustpilot.

Det er et dansk par, som har bosat sig i polen for en del år siden, og derfor er deres firma polsk, det er der ikke noget underligt i.

 

Ud fra hvad jeg kan læse på deres hjemmeside, så kan jeg ikke se, at der skulle være nogen som helst alarmklokker der burde ringe, og derfor har vi også valgt at markedsføre dem.

Vi ville aldrig markedsføre et firma, hvis vi var i tvivl om deres ægthed eller oprigtighed.

 

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PLUSbaby er et helt nystartet site, der ikke har kørt længere tid end I har set reklamerne herinde. Derfor vil man nok ikke allerede kunne finde noget på Trustpilot.

Det er et dansk par, som har bosat sig i polen for en del år siden, og derfor er deres firma polsk, det er der ikke noget underligt i.

 

Ud fra hvad jeg kan læse på deres hjemmeside, så kan jeg ikke se, at der skulle være nogen som helst alarmklokker der burde ringe, og derfor har vi også valgt at markedsføre dem.

Vi ville aldrig markedsføre et firma, hvis vi var i tvivl om deres ægthed eller oprigtighed.

 

:)

 

Tak for uddybningen. Den er jeg glad for at høre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER